Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетинг взаємовідносин
Документи:
Бутенко, Н. В.
Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
Головчук, Ю. О.
Управління інноваційним потенціалом підприємства на основі маркетингу взаємодії [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Головчук Ю. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 20 с.
Ярмолюк, О. Я.
Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності авіакомпаній [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Ярмолюк О. Я. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : НАУ, 2011. – 18 с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'