Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетингова цінова політика підприємства
Документи:
Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 96 с. – Бібліогр.: с. 94-96. – 28.00.
Бутенко, Н. В.
Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
Корж, М. В.
Стратегія міжнародного маркетингу: теорія і практика [Текст] [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / М. В. Корж. – Краматолрськ : ДДМА, 2010. – 359 с. – Бібліогр.: с.331-359. – ISBN 978-966-379-391-7 : 41.00.
Рогач, О.
Теорії міжнародного бізнесу [Текст] [Текст] : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / О. Рогач. – Київ : КНУ ім. Т.Шевченка, 2018. – 687 с. – Бібліогр.: с. 675-682. – ISBN 978-966-379-391-7 : 150.00.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'