Електронний каталог
рекламна діяльність в туризмі
Документи:
- Менеджмент в індустрії гостинності: теорія та реалії бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямом підготов."магістр" спец. 8.050201.04 "Мен-т готел.-ресторан. бізнесу" та 8.050201.02 "Менеджмент туристичної індустрії". Ч.1. / [редкол.: А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, Л.М. Гопкало та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 421с. – 43.99.
- Менеджмент в індустрії гостинності: теорія та реалії бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямом підготов."магістр" спец. 8.050201.04 "Менеджмент готел.-ресторан. бізнесу" та 8.050201.02 "Менеджмент туристичної індустрії". Ч.2 / [редкол.: А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, Л.М. Гопкало та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 384с. – 42.34.
- Менеджмент в індустрії гостинності: теорія та реалії бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямом підготов."магістр" спец. 8.050201.04 "Менеджмент готел.-ресторан. бізнесу" та 8.050201.02 "Менеджмент туристичної індустрії". Ч.3 / [редкол.: А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, Л.М. Гопкало та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 376с. – 42.44.
- Adamczyk, G. Podstawy marketingu produktu [Text] [Текст] : wybrane zagadnienia : materialy pomocnicze do wykladow i cwiczen / G. Adamczyk, R. D. Tauber ; Wyzsza Szkola Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. – Poznan : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2011. – 136 s. – ISBN 978-83-88537-97-4 : 250,00.
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
|