Електронний каталог
управління стратегічним маркетингом
Документи:
- Близнюк, С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] [Текст] / С. В. Близнюк. – 2-ге вид.,виправл.,допов. – Київ : Політехніка, 2004. – 400с. : іл. – ISBN 966-622-122-5 : 43.20;42.90.
- Близнюк, С. В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : Методичні i органiзацiйнi аспекти управлiння / С. В. Близнюк. – К. : Логос, 1998. – 150с. : іл. – Бібліогр.:С.137-144. – ISBN 966-581-067-7 : 7.00.
- Волков, С. И. Построение и функционирование сложных экономических систем [Текст] : Учеб.пособие / С. И. Волков, А. Н. Романов, Г. П. Григоренко. – М. : Финансы и статистика, 1982. – 215с. : илл. – 0.65.
- Эткинсон, Дж. Стратегический маркетинг:ситуации,примеры [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Дж. Эткинсон, Й. Уилсон ; Пер.с англ.под ред.Ю.А.Цыпкина. – М. : Юнити-Дана, 2001. – 471с. – ISBN 5-238-00239-4(русск.);0-00-499037-4(англ.) : 40.80;41.04.
|