Електронний каталог
маркетингова діяльність у торгівлі
Документи:
- Товарознавчі складові ринкознавства [Текст] : Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи студентів ОКР "магістр" / Каф. тов. та експ. харчових прод., к-ра товарозн. та експерт. непродовольчих товарів ; уклад. Н.В. Мережко, О.В. Сидоренко. – 614/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 58 c. – 7,12.
- Товарознавчі складові ринкознавства [Текст] : Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи студентів ОКР "магістр" / Каф. тов. та експ. харчових прод., к-ра товарозн. та експерт. непродовольчих товарів ; уклад. Н.В. Мережко, О.В. Сидоренко. – 609/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 54 c. – 6,45.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-квал.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам. бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська,Н.О.Голошубова,І.О.Бучацька,О.М.Мельникович; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 316с. – 41.15.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна, О.О. Кавун; Каф.маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2009. – 301с. – 33.24.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.1 / ред.кол.:В.В.Ортинська, А.І. Зіміна,С.Р.Камілова. – К. : КНТЕУ, 2010. – 352с. – 55.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.денн.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліф.рівень магістра за напрям.підгот."Економіка та п-во" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Реклам.бізнес". Ч.2 / ред.кол.:В.В.Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 378 с. – 59.51.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.ден.форми навч.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Рекл.бізнес". ч.1 / редкол.: В.В.Ортинська (відп.ред.) ,І.О.Бучацька,О.В.Голік та ін. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 300с. – 67.00.
- Торговий маркетинг: теорія та практика [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобувають освіт.-кваліфікац.рівень магістра за напрямом підгот."Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" прогр. "Маркетинг на ринку товарів та послуг", "Рекл.бізнес"у 2-х ч. ч.2 / редкол.: Є.В.Ромат (відп.ред.), А.І.Зіміна, Д.В.Яцюк та ін. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 297 с. – 70.00.
- Верзілова, Г. Р. Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис....канд екон. наук / Верзілова Г. Р. ; 08.00.09 - бух. облік, аналіз та аудит( за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2020. – 23 с.
- Витале, Дж. Как ввести покупателя в транс: новая психология продаж и маркетинга [Текст] [Текст] / Дж. Витале ; пер. пер.с англ. А.В.Гарбарук. – Москва : Эксмо, 2010. – 208с. – Библиогр.:с.205-207. – ISBN 9785699406579 : 84.00.
- Романченко, Т. В. Маркетингова збутова стратегія торговельної мережі [Текст] [Текст] : дис..... д-ра філософії / Романченко Т. В. ; 075 - маркетинг; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 232 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 204-232.
- Холодний, Г. О. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 323с. – Бібліогр.:С.296-299. – ISBN 966-676-163-7 : 30.00.
|