Електронний каталог
управління маркетингом
Документи:
- Банківський маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.Л.М.Гребішкової. – К. : Національний банк України, 1998. – 115с. – 11.90.
- Маркетинг [Текст] / Сост.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1995. – 399с. – ISBN 5-319-01352-3 : 1.65;6.00;4.50;4.80;5.90;5.80.
- Маркетинг [Текст] / Упоряд.А.И.Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 399с. – ISBN 5-319-00922-4 : 6.75 ;5.00;6.01;6.70;4.20;6.50;5.80;5.50;4.80;5.10;6.08.
- Маркетинг [Текст] : Сборник / Пер.с англ.Общ.ред.Д.И.Костюхина. – М. : Прогресс, 1974. – 446с. – 2.06.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Съвременни управленски практики V [Текст] : Научна конференция (16.02-18.02.2007). Том II / Бугарски Свободен университет; Сост: Е.Андронов; Ред.: Н.Кожев. – Бургас : Бряг, 2007. – 367 c. – ISBN 978-954-9370-52-2.
- Тенденции и перспективы развития маркетинга в современных условиях [Текст] [Текст] : монография / под общ. ред. Е.В. Ромата, Н.В. Поповой; [авт. кол.: Е.В. Ромат, Н.В. Попова, И.Г. Андреева и др.]. – Киев-Харьков : ХНАДУ, 2013. – 435 с. – Библиогр. в конце каждого разд. – ISBN 978-966-303-451-5 : 120.00.
- Управление современной компанией [Текст] = Management of the modern company : Учебник для вузов / Под ред.Б.Мильнера,Ф.Лииса. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 585с. – ISBN 5-16-000761-Х : 64.44.
- Управление человеческими ресурсами в европейском гостиничном бизнесе [Текст] = Human resourse management in the European Hotel industry : Учеб.пособие для школ гостинич. и ресторан. бизнеса в Европе / Пер.с англ. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 118с. – ISBN 90-5720-0333;5-279-02450-3 : 22.80;23.16.
- Jain, S. C. International Marketing Management [Text] [Текст] / S. C. Jain. – 2nd ed. – Boston : Kent Publ. Company, 1987. – 736 p. – ISBN 0-534-07824-9 : 90,00.
- Shapiro, B. P. Marketing Management [Text] [Текст] : principles, analysis, and applications. volume I / B. P. Shapiro, R. J. Dolan, J. A. Quelch. – Homewood : Richard D. IRWIN, Inc., 1985. – 666 p. – ISBN 0-256-03153-3 : 80,00.
- Акулич, И. Л. Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие / И. Л. Акулич, И. З. Герчиков. – Мн. : Интерпрессервис,Мисанта, 2003. – 397с. – ISBN 985-482-028-9,985-6080-78-9 : 38.40.
- Алексєєв, І. В. Банківський маркетинг [Текст] : Навч.посібник / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим. – 2-ге вид.,доп. – Л. : Львівський банковський коледж Національного банку України, 1998. – 96с. – ISBN 966-7330-06-0 : 6.90;12.12.
- Андреева, О. Д. Самоучитель по маркетингу [Текст] / О. Д. Андреева, А. В. Андреев. – М. : Интел-Синтез, 2001. – 302с. – (Библиотека журнала"Управление персоналом"). – ISBN 5-87057-281-9 : 31.08.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекцій / А. Афонін. – К. : МЗУУП, 1994. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 22500.00;3.00.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекцій / А. Афонін. – 2-е изд. – К : МАУП, 1996. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 3.50.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекції / А. Афонін. – К : МЗУУП, 1998. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 5.40.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. – Київ : Професіонал, 2006. – 280с. – (Економіка.Менеджмент.Підприємництво). – Бібліогр.: с.232-241. – ISBN 966-370-024-6 : 33.00.
- Баркан, Д. И. Маркетинг для всех [Текст] : Беседы для начинающих / Д. И. Баркан. – Л. : Культ-информ-пресс, 1991. – 256с. – ISBN 5-8392-0002-6 : 1098.00;5,00.
- Торговое дело: экономика,маркетинг,организация [Текст] : Учебник для студентов,обучающихся по специальности"Экономика и управление предприятиями торговли" / Л. А. Брагин, Т. П. Данько, Г. Г. Иванов, В. В. Коханенко ; Под общ.ред.:Л.А.Брагина,Т.П.Данько. – 2-е изд.,перераб.и доп. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 560с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000101-8 : 24.00;29.00.
- Веснин, В. Р. Стратегическое управление [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Менеджмент организации" / В. Р. Веснин. – М. : Проспект;ТК Велби, 2006. – 328с. – Библиогр.:С.321-323. – ISBN 5-98032-531-Х;9785980325312 : 30.00.
- Годин, В. В. Управление информационными ресурсами [Текст] : 17-модульная программа для менеджеров "Управление развитием организации". Модуль 17 / В. В. Годин, И. К. Корнеев ; Науч.ред.Н.Б.Филинов. – М. : ИНФРА-М, 1999. – 432с. – (Модульная прграмма для менеджеров). – ISBN 5-16-000060-7(Модуль 17);5-16-000068-2 : 96.30;87,58.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2000. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 19.20.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – М. : Дашков и К, 1999. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 13,68;.
- Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования:теория,методология и практика [Текст] / Е. П. Голубков. – М. : Финпресс, 1998. – 416с. : илл.;табл. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – Библиогр.:С.402-404. – ISBN 5-08001-0003-9 : 18.50;18.90.
- Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования:теория, методология и практика [Текст] / Е. П. Голубков. – 2-е изд.,перераб.и доп. – М. : Финпресс, 2000. – 464с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – ISBN 5-08001-0003-9 : 18.50;72,00;84.12;45,00.
- Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования:теория, методология и практика [Текст] : Учебник / Е. П. Голубков. – 3-е изд.,перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2003. – 493с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – ISBN 5-08001-0003-9 : 115.20.
- Голубков, Е. П. Маркетинг-выбор лучшего решения [Текст] / Е. П. Голубков, Е. Н. Голубкова, В. Д. Секерин ; Общ.ред.Е.П.Голубкова. – М. : Экономика, 1993. – 416с. – ISBN 5-282-01354-1 : 8 000.00.
- Городко, М. В. Управління логістичною системою молокопереробних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Городко М. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Дніпро : ДДАЕУ, 2019. – 20 с.
- Гуржій, Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Гуржій Н. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 19с.
- Данкеєва, О. М. Система управління мерчандайзингом у роздрібних тоговельних мережах [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Данкеєва О. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствми (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2019. – 24 с.
- Данько, Т. П. Управление маркетингом (Методологический аспект) [Текст] : Учеб.пособие / Т. П. Данько. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 280с. – (Высшее образование). – ISBN 5-86225-704-7 : 11.90;16.50.
- Данько, Т. П. Управление маркетингом [Текст] : Учебник / Т. П. Данько. – 2-е изд.,перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 334с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000482-3 : 34.80;43.20;45.60.
- Диксон, П. Р. Управление маркетингом [Текст] : Учеб.пособие / П. Р. Диксон ; Под общ.ред.Ю.В.Шленова ; пер. пер.с англ.О.Н.Беленова. – М : БИНОМ, 1998. – 560с : ил. – ISBN 0-03-096847-Х;5-7989-0075-4 : 17.96.
- Диксон, Питер Р. Управление маркетингом [Текст] : Учебн.пособие для вузов / Питер Р. Диксон ; Пер.с англ. – М. : Изд-во БИНОМ, 1998. – 560с. : ил. – ISBN 5-7989-0075-4(рус) : 15.60;17.96.
- Дойль, П. Маркетинг-менеджмент и стратегии [Текст] [Текст] = Marketing management and strategy / П. Дойль ; пер.с англ. – 3-е междунар. изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 538 с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00474-1;0-273-65150-1 : 50.40;54.00.
- Дойль, П. Маркетинг,ориентированный на стоимость [Текст] : Маркетинговые стратегии для обеспечения роста компании и увеличения ее акционерной стоимости / П. Дойль ; Под общ.ред.Ю.Н.Каптуревского.Пер.с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 480с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00226-9 : 43.20.
- Жуков, С. А. Механізм управління промисловим маркетингом на підприємствах [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра екон.наук / Жуков С. А. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Херсон : ХНТУ, 2018. – 41 с.
- Завадський, Й. С. Менеджмент [Текст] : У 3 т.Підручник для студ.екон.спец.вищ.навч.закладів України (ІІІ і ІV рівнів акредитації). Т.2 / Й. С. Завадський. – 3-те вид.,доп. – К. : Вид-во Європ.ун-ту, 2001. – 542с. – ISBN 966-7942-26-0;966-7942-40-6(Т.1) : 17.50.
- Завадський, Й. С. Менеджмент [Текст] : Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч.закл. У 3 т. Т.2 / Й. С. Завадський. – Київ : Вид-во Європейського університету, 2003. – 640с. – Бібліогр.:С.628-631. – ISBN 966-7942-26-0;966-7942-13-9 (Т.2) : 28.00.
- Завадський, Й. С. Менеджмент [Текст] : У 3 т.Підручник для студ.екон.спец.вищ.навч.закладів України (ІІІ і ІV рівнів акредитації). Т.1 / Й. С. Завадський. – 3-те вид.,доп. – К. : Вид-во Європ.ун-ту, 2001. – 542с. – ISBN 966-7942-26-0;966-7942-40-6(Т.1) : 28.00;17.50.
- Завадський, Й. С. Менеджмент [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів.В 3 т. Т.1 / Й. С. Завадський. – 3-тє вид.,доп. – К. : Вид-во Європейського університету, 2002. – 537с. – Бібліогр.:С.532-534. – ISBN 966-7942-26-0;966-7942-40-6 (Т.1) : 28.00.
- Завадський, Й. С. Менеджмент [Текст] = Management. Т.1 / Й. С. Завадський. – К. : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 542с. – Бібліогр.:С.537-538. – ISBN 966-95301-0-5 : 16.80.
- Коноплянникова, М. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд. екон. наук / Коноплянникова М. А. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2016. – 20 с.
- Коноплянникова, М. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг [Текст] [Текст] : дис...канд. екон. наук / Коноплянникова М. А. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2016. – 220 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с.176-200. - Дод.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
1
2
|