Електронний каталог
рекламна діяльність
Документи:
- 100 золотых теорем. Как сделать рекламу [Текст] : Цели рекламы-внедрение и вовлечение.Товар как образ счастья.Рекламные стратегии.Теория жизненного цикла товара.10 критериев эффективности рекламы. – 2002.
- Brands Point. Международная конференция по брендингу 2004 [Текст] : Видеозапись конференции. – 2004. – 14.85.
- PR сегодня:новые подходы,исследования,международная практика [Текст] / Пер.с англ. – М. : ИМИДЖ-Контакт;ИНФРА-М, 2002. – 503с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-010-7;5-16-000841-1 : 73.20;82.80.
- The unpublished David Ogilvy - a selection of his writings from the files of his partners [Text] [Текст] : presented to him on his 75th birthday June 23, 1986, in London / edit. by Joel Raphaelson. – 1st ed. – [New York] : The Ogilvy Group, Inc., 1986. – ill. – 100,00.
- Банківський менеджмент [Текст] : Навч.посібник для вищих навч.закладів / За ред.:О.Кириченко,І.Гіленко,А.Ятченко. – К. : Основи, 1999. – 671с. – ISBN 966-500-186-8 : 25.00.
- Галузеві зв'язки з громадськістю [Текст] [Текст] : ОКР "бакалавр", галузь знань 0303 "Журналістика та інформація", напрям підготовки 030302 "Реклама і зв'язки з громадськістю" / авт. Т.В. Дубовик; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 15/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 c. – 12,50.
- Готель, де усім добре, як удома. Г/к "Братислава" [Електронний ресурс] [Текст]. – 2002.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.35 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2002. – 314с. – 10.00.
- Интернет рынок Украины [Текст] = Internet market of Ukraine : Справочник бизнесмена / На англ. и рус. языках. – Междунар. изд. – Одесса : Кред, 2003. – 237с. – ISBN 966-96030-1-3 : 44.00.
- Конкурс "Бренд року" [Текст]. – 2002.
- Макетування та верстка у рекламній і PR-діяльності [Текст] [Текст] : програма / авт. А.С. Крепак; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 405/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 10 c. – 10,00.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1169/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,50.
- Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.К.Яцишина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 368/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 38 c. – 39,00.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: О.М.Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 114 с. – Бібліогр.: с. 110-114. – 37.00.
- Маркетингові комунікації [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напрямів "Економіка і підприємництво","Менеджмент","Торгівля" / Уклад.О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2005. – 115с. – 12.92.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. А.С. Крепак; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 39/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 c. – 11,50.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 470/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 13,00.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. А.С. Крепак; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 644/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 14 c. – 13,00.
- Медіапланування [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 47/19 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 30 c. – 20,00.
- Міжнародна реклама [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 299/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 18 c. – 20,00.
- Новые бизнес-технологии. Современная реклама [Текст] : Будущее рекламы.План и стратегия маркетинга и рекламы.Рекламное творчество. – 2004. – 13.00.
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1176/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 22 c. – 23,00.
- Організація роботи рекламної та пр-агенції [Текст] [Текст] : програма / авт. О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 16/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 11,00.
- Організація роботи рекламної та ПР-агенції [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 469/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Правове забезпечення реклами і зв`язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.А. Микитенко; КНТЕУ, Каф. міжнародного приватного, комерційного та цивільного права. – 1267/17[замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 32 c. – 58,00.
- Правове забезпечення реклами і зв"язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.А. Микитенко; КНТЕУ, Каф. міжнародного приватного комерційного та цивільного права. – 544/16[замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 30 c. – 30,00.
- Реклама [Текст] : Словник термінів / Підготував Р.Г. Іванченко. – К., 1998. – 206с. – ISBN 966-7288-43-9 : 12,00.
- Реклама в системі маркетингу [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:В.В.Мова,І.О.Бучацька,Т.В.Дубовик. – К. : КНТЕУ, 2004. – 118с. – 20.56.
- Реклама в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, Д.В.Яцюк. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 54 с. – Бібліогр.: с. 53-54. – 26.00.
- Реклама в торгівлі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Т.В. Дубовик, Д.С. Файвішенко, А.М. Савчук; каф. журналістики та рекл. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 52 с. – Бібліогр.: с. 51-52. – 40.00.
- Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики [Електронний ресурс] [Текст] : тези доповідей VI Всеукр. наук.- практ.конф.; 16.11.12 р. / відп. ред. А. А. Мазаракі. – 2012.
- Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. ІV Всеукр. наук.- практ.конф. 8 груд. 2010 р., м. Київ / ред.кол.: А. А. Мазаракі ( відп. ред.), Н.В. Притульська, Н.М. Гуляєва та ін. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 139 с. – ISBN 978-966-629-476-3 : 30.00.
- Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доповідей ІІІ Всеукр. наук.- практ.конф. / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 136с. – ISBN 978-966-629-421-3 : 25.00.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. VII Міжнар. наук.- практ.конф. 18 груд. 2013 р., м. Київ / ред.кол.: А. А. Мазаракі ( відп. ред.), Н.В. Притульська, Н.М. Гуляєва та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 155 с. – ISBN 978-966-629-658-3 : 47.00.
- Рекламний бізнес [Текст] [Текст] : методичні рекомендаціі до виконання курсових робіт / авт.О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В.Голік; КНТЕУ, Каф. журналістики та реклами. – 871/19 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 32c. – 25,00.
- Робоча програма комплексної з фаху та переддипломної практики [Текст] [Текст] / авт. Є.В. Ромат, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 323/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 30 с. – 13,00.
- Робоча програма комплексної практики [Текст] [Текст] / авт. В.В. Ортинська, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 568/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 с. – 11,00.
- Секреты успешной презентации [Электронный ресурс] [Текст] : бизнес-курс / Кордис&медиа. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2008. – 978-5-9677-0734-6 : 158,40. – Систем. требования: MS Windows; Pentium-II; 32 Мб ОЗУ; SVGA, 800*600; CD-ROM; звук. карта; колонки или наушники; мышь.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. В.В. Ортинська, О.М. Мельникович, Т.В. Дубовик, О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 468/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Система маркетингових комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 241/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 38 c. – 13,00.
- Создание печатей, логотипов от А до Я и многое другое... [Текст] : Пакет программ для создания визиток, логотипов, плакатов, писем, рекламных работ, портфолио. Программа для изготовления печатей +Небольшая коллекция готовых логотипов и клипартов. – 2001.
- Создание торговой марки:опыт десяти наиболее успешных британских практиков [Текст] = Understanding Brands by 10 people who do / Под ред.Д.Коули.Пер.с англ. – М. : Имидж-Контакт;Инфра-М, 2002. – 216с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-013-1(Имидж-Контакт);5-16-001326-1(Инфра-М) : 49.20.
- Соціологія рекламної та політичної діяльності [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Ю.І. Кулагін, І.В. Терлецька, Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 16/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,00.
- Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі українська практика та міжнародний досвід [Текст] [Текст] : монографія / авт.: І.Лилик, Л.Магдюк, М.Лилик та ін. – Київ : Фонд ім. Ф. Еберта в Україні, 2011. – 88 с. – Бібліогр.: с. 89. – ISBN 978-966-2215-13-7 : 40.00.
- Школа маркетинга Келлога [Текст] = Kellogg on Marketing / Под ред. Д.Якобуччи/Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2004. – 398с. – ISBN 5-318-00790-2 : 59.50.
- Belch, G. E. Introduction to advertising and promotion management [Текст] / G. E. Belch, M. A. Belch. – Boston : IRWIN, 1990. – 770 p. – ISBN 0-256-07972-2.
- Chevalier, M. Luxury brand management [Text] [Текст] : a world of privilege / M. Chevalier, G. Mazzalovo. – Hoboken : John Wiley & Sons Pte. Ltd., 2008. – 424 p. – ISBN 978-0-470-823262.
- Dunn, S. W. Advertising. Its role in modern marketing [Text] [Текст] / S. W. Dunn, A. M. Barban. – 6th ed. – Chicago : The Dryden Prass, 1986. – 802 p. – ISBN 0-03-001673-8 : 120,00.
- Fallon, I. The Brothers [Text] [Текст] : the rise & rise of Saatchi & Saatchi / I. Fallon. – London : Hutchinson, 1988. – 368 p. – ISBN 0-09-170890-7 : 120,00.
- Hopkins, C. Scientific advertising [Text] [Текст] / C. Hopkins ; introduction by John E. O'Toole. – New York : Chelsea House Publishers, 1980. – 96 p. – ISBN 0-87754-140-X : 85,00.
1
2
3
4
|