Електронний каталог
історiя реклами
Документи:
- The unpublished David Ogilvy - a selection of his writings from the files of his partners [Text] [Текст] : presented to him on his 75th birthday June 23, 1986, in London / edit. by Joel Raphaelson. – 1st ed. – [New York] : The Ogilvy Group, Inc., 1986. – ill. – 100,00.
- Історія науки про рекламу [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 370/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 18 c. – 22,00.
- Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В. Ромат, Т.О. Суслова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 29/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 27 c. – 16,00.
- Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В. Ромат, Д.В. Яцюк; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 366/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 30 c. – 12,67.
- Fallon, I. The Brothers [Text] [Текст] : the rise & rise of Saatchi & Saatchi / I. Fallon. – London : Hutchinson, 1988. – 368 p. – ISBN 0-09-170890-7 : 120,00.
- Johnston, R. Marion Harper [Text] [Текст] : an unauthorized biography / R. Johnston. – Chicago : Crain Books, 1982. – 286 p. – ISBN 0-87251-073-5 : 95,00.
- Кияниця, Є. О. Історія реклами та зв'язків з громадськістю [Електронний ресурс] [Текст] = History of Advertising and Public Relations : програма/ Course Summary / Є. О. Кияниця ; каф. журналістики та реклами. – 25-36/П20. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Корнилов, Л. В. От глашатая до неона [Текст] / Л. В. Корнилов, Н. Б. Фильчикова. – М. : Знание, 1978. – 128с. – 0.40.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Панкратов, Ф. Г. Рекламная деятельность [Текст] : Учебник / Ф. Г. Панкратов. – М. : Информ.-внедренч.центр"Маркетинг", 1998. – 244с. – ISBN 5-7856-0022-6 : 11.00.
- Рунге, В. Ф. Основы теории и методологии дизайна [Текст] : Учеб.пособие:Конспект лекций / В. Ф. Рунге, В. В. Сеньковський. – М. : МЗ-Пресс, 2001. – 252с. : илл. – ISBN 5-94073-011-6 : 24.36.
- Ученова, В. В. История рекламы [Текст] : Учебник для вузов / В. В. Ученова, Н. В. Старых. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 303с. – (Учебники для вузов). – ISBN 5-94723-431-9 : 28.20.
|