Електронний каталог
інформаційні системи маркетингу
Документи:
- Маркетингові інформаційні системи [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.О. Бучацька, В.В. Сова, К.В. Гурджиян, А.М. Савчук; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 367/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 14 c. – 14,00.
- Маркетингові інформаційні системи [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська, І.О. Бучацька, О.М. Королькова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 859/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 26 c. – 11,00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Є.В. Ромат, М.А. Коноплянникова, М.В. Корж, Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 110 с. – Бібліогр.: с.107-110. – 33.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко, Іксарова Н.О. та ін.; каф. міжнар. екон. відносин. – Київ : КНТЕУ, 2019. – 126 с. – Бібліогр.: с. 122-126. – 49.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 447 с. – Бібліогр.: с. 445-447. – ISBN 978-966-629-914-0 : 150.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 447 с. – Бібліогр.: с. 445-447. – ISBN 978-966-629-914-0 : 150.00.
- Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні: теорія і практика [Текст] [Текст] : монографія / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська. – Київ : Компринт, 2019. – 449 с. – Бібліогр.: с. 394-448. – ISBN 978-617-7804-15-3 : 150.00.
- Устинова, Г. М. Информационные системы менеджмента [Текст] : Основные аналитические технологии в поддержке принятия решений:Учеб.пособие / Г. М. Устинова. – СПб. : ДиаСофтЮП, 2000. – 357с. – ISBN 5-93-772-001-6;9785937720016 : 53.00.
|