Електронний каталог
цільові ринки
Документи:
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Г.О. Пересадько ; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1270/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 30 c. – 28,00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Кулаков, В. І. Управління господарською діяльністю підприємства в системі кон'юнктурних змін цільових ринків [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кулаков В. І. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Хмельницький : ХНУ, 2017. – 20 с.
- Старостіна, А. О. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 191с. – Бібліогр.:С.187-191. – ISBN 966-7767-48-5;9789666201082 : 14.30.
- Холодний, Г. О. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 323с. – Бібліогр.:С.296-299. – ISBN 966-676-163-7 : 30.00.
- Эванс, Дж.Р. Маркетинг [Текст] / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; Пер.с англ. – М. : Сирин, 2000. – 308с. – ISBN 5-86567-024-6 : 18.00;13.00;15.40.
|