Електронний каталог
Класифікатори
С
стратегія управління маркетингом
Документи:
Веснин, В. Р.
Стратегическое управление [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Менеджмент организации" / В. Р. Веснин. – М. : Проспект;ТК Велби, 2006. – 328с. – Библиогр.:С.321-323. – ISBN 5-98032-531-Х;9785980325312 : 30.00.
Жуков, С. А.
Механізм управління промисловим маркетингом на підприємствах [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра екон.наук / Жуков С. А. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Херсон : ХНТУ, 2018. – 41 с.
Селезньова, О. О.
Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис...д-ра екон. наук / Селезньова О. О. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХНУ міськ.госп-ва ім.О.М.Бекетова, 2018. – 38 с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'