Електронний каталог
цінність товару
Документи:
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Галушко, О. С. Управління потоком створення цінності в межах операційної системи компанії [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Галушко О. С. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ ім. Гетьмана, 2010. – 21с.
- Фатхутдинов, Р. А. Стратегический маркетинг [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по экономическим специальностям и направлениям / Р. А. Фатхутдинов. – 2-е изд.,перераб.и доп. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 439с. : илл. – (Учебник для вузов). – Библиогр.:С.438-439. – ISBN 5-94723-165-4;9785947231656 : 41.50.
|