Електронний каталог
якість обслуговування клієнтів банку
Документи:
- Quinn, J. B. Intelligent enterprise [Text] [Текст] : a knowledge and service based paradigm for industry / J. B. Quinn ; foreword by Tom Peters. – New York : The Free Press, 1992. – 474 p. – ISBN 0-02-925615-1 : 125,00.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Калда, К. О. Управління цінністю авіатранспортної послуги [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Калда К. О. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : НАУ, 2009. – 21с.
- Корнєєв, В. В. Фінансові посередники як інститути розвитку [Текст] : Монографія / В. В. Корнєєв. – К. : Основа, 2007. – 186с. : додатки. – Бібліогр.:С.162-171. – ISBN 966-699-187-Х : 20,00.
|