Електронний каталог
навчальні видання з маркетингу
Документи:
- Le marketeur [Текст] : Fondements et nouveautes du marketing / Coordination C. Michon. – 2e edit. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7141-2 : 385,00.
- Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для учащихся колледжей / Авт.-сост. С.Н.Белоусова,А.Г.Белоусов. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 224с.. – (Учебники ХХI века). – ISBN 5-222-01628-5 : 14.80.
- Marketing direct international [Текст] : Concepts, pratiques et chiffres cles / M. Krafft, J. Hesse, K. M. Knappik [et al.] ; Preface de M. Levy. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7185-4 : 350,00.
- Барышев, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Учебник для студ.сред.проф.учеб.завед. / А. Ф. Барышев. – М. : Академия, 2002. – 208с. – (Среднее профессиональное образование). – ISBN 5-7695-0991-0;5-294-00142-Х : 31.20.
- Годин, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебно-метод.пособие / А. М. Годин. – М. : Дашков и К, 2000. – 212с. – ISBN 5-8316-0038-6;9785831600384 : 10.50.
- Корягіна, С. В. Маркетинговий аудит [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 319 с. – Бібліогр.: с. 272-277. – ISBN 978-617-673-304-1 : 85.00.
- Корягіна, С. В. Маркетинговий аудит [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 319 с. – Бібліогр.: с. 272-277. – ISBN 978-617-673-304-1 : 350.00.
- Федько, В. П. Основы маркетинга:100 экзаменационных ответов [Текст] / В. П. Федько, Н. Г. Федько. – Ростов на/Д : МарТ, 2000. – 444с. – ISBN 5-241-00012-7 : 17.10;21.60.
|