Електронний каталог
навчальні видання з маркетингу в Україні для вищої школи
Документи:
- Інфраструктура товарного ринку.Продовольчі товари [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 564с. – Бібліогр.:с.541-564. – ISBN 978-966-346-500-5 : 85.00.
- Інфраструктура товарного ринку: теоретичні засади [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 379с. – Бібліогр.:с.372-379. – ISBN 978-966-346-498-5 : 61.00.
- Маркетин.Методичні вказівки до ситуаційних вправ [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2004. – 430с. – ISBN 966-8487-23-0 : 70.00.
- Маркетинг. Ситуаційні вправи [Електронний ресурс] [Текст]. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2004. – 966-8487-22-2;966-8487-25-7 : 10.00. – Систем. вимоги: Windows 95/98/2000/ME/XP; Pentium; 32 Mb RAM; SVGA; CD-ROM.
- Основи бізнесу [Текст] [Текст] : навч.посіб. / кол. авт.: Я.С. Ларіна, С.В. Мочерний, В.М. Фомішина, С.І. Чеботар. – Київ : Академія, 2009. – 384 с. – (Альма-Матер). – Бібліогр.: с. 383. – ISBN 978-966-580-283-9 : 45.00.
- Агєєв, Є. Я. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. – Львів : Новий Світ-2000, 2012. – 493 с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр.: с. 492-493. – ISBN 978-966-418-053-2 : 47.00.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Власенко, Я. О. Основи сучасного маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. О. Власенко, С. В. Карпенко. – Київ : Фірма "Інкос", 2011. – 323 с. – Бібліогр.: с. 321-323. – ISBN 978-617-598-064-4 : 80.00.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 392с. – ISBN 966-574-681-2 : 31.00.
- Планування маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, ін. та. – 2-ге вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 349 с. – Бібліогр.: с. 316-322. – ISBN 978-617-673-202-0 : 160.00.
- Пилипчук, В. П. Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364с. : іл. – Бібліогр.:с.359-361. – ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00.
- Степанов, В. П. Лабораторний практикум з навчальної дисципліни "Комп`ютерні технології в маркетингу"[Текст] [Текст] : навч.-практич. посіб. / В. П. Степанов, Р. М. Чен, І. В. Купрейчик. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 196с. – ISBN 978-966-676-338-2 : 40.00.
- Ястремська, О. М. Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ястремська, О. О. Ястремська. – Харків : ХНЕУ, 2010. – 164с. – ISBN 978-966-676-412-9 : 30.00.
|