Електронний каталог
Класифікатори
Ц
цифрові товари
Документи:
Видит око [Текст] // Спрос. – Москва, 2009. – № 10. – С. 21-25.
Гудзь, О. Є.
Формування стратегії антикризового управління підприємств [Текст] / О. Є. Гудзь. – С. 4-10.
Лопушняк, Г. С.
Вплив цифрових технологій на формування компетенцій управлінськиго персоналу [Текст] / Г. С. Лопушняк, Р. В. Миляник // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 24. – С. 10-16.
Хьюз, А. М.
Основные особенности маркетинга цифровых товаров [Текст] / А. М. Хьюз // Интернет-маркетинг. – 2006. – № 6. – С. 322-332.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'