Електронний каталог
маркетингове ціноутворення
Документи:
- Збірник наукових праць [Текст]. Вип.47 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2005. – 260с. – 10.00.
- Ціноутворення в системі маркетингу (Текст) [Текст] : програма / авт. Л.Л. Данілова, І.В. Гамова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 134/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 11 с. – 12,00.
- Ціноутворення в системі маркетингу (Текст) [Текст] : робоча програма / авт. Л.Л. Данілова, І.В. Гамова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 213/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 21 с. – 22,00.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Маркетинг:теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. №10 / А. В. Войчак, І. П. Житна, В. Я. Заруба, Г. В. Козаченко ; Ред.кол.Т.С.Максимова. – Луганськ : СНУ ім.В.Даля, 2004. – 250с. – 17.00.
- Корінєв, В. Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 199с. – Бібліогр.:С.193-197. – ISBN 966-364-416-8 : 33.25.
- Пилипчук, В. П. Промисловий маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 364с. : іл. – Бібліогр.:с.359-361. – ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00.
- Чукурна, О. П. Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон.наук / Чукурна О. П. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Одеса : ОНПУ, 2019. – 39 с.
|