Електронний каталог
освітнє середовище
Документи:
- Артюхина, А. Проектирование и создание образовательной среды для профессионально-личностного развития студентов [Текст] / А. Артюхина // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – М., 2006. – №9. – С. 15-21.
- Гаращук, О. В. Концептуальні засади формування неперервної освіти в контексті синергетичної парадигми освітнього середовища [Текст] / О. В. Гаращук, В. І. Куценко // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 2 (70). – С. 69-76.
- Дегтярьова, І. Міжнародний досвід адаптації студентів-переселенців [Текст] / І. Дегтярьова, Ю. Кращенко // Вища школа. – Київ, 2017. – № 10. – С. 23-38.
- Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2018. – № 1. – С. 38-44.
- Іщенко, О. А. Толерантність та спільна творчість як необхідне підгрунтя функціонування інтегрального освітнього середовища [Текст] / О. А. Іщенко // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2012. – № 6 (114). – С. 211-221.
- Калашников, В. Г. Образовательная среда контекстного типа [Текст] / В. Г. Калашников // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 4. – С. 92-97.
- Козлакова, Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи [Текст] / Г. Козлакова // Вища освіта України. – Київ, 2016. – № 4. – С. 64-69.
- Крутченко, С. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля [Текст] / С. Крутченко // Вища школа. – Київ, 2017. – № 12. – С. 70-80.
- Куликова, Т. А. Архитектура информационно-образовательной среды, ориентированной на самостоятельную работу студентов [Текст] / Т. А. Куликова // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 1 (70). – С. 14-18.
- Ликова, В. Педагогічна терапія як засіб цілісного оздоровлення освіти [Текст] / В. Ликова // Вища школа. – Київ, 2009. – № 6. – С. 97-106.
- Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT-шлях до якісної освіти [Текст] / В. Любарець // Вища освіта України. – Київ, 2016. – № 3. – С. 58-63.
- Менг, Т. В. Конструирование образовательных сред в деятельности преподавателя высшей школы [Текст] / Т. В. Менг // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 5. – С. 35-40.
- Моргунець, О. Б. Інформаційно-освітнє середовище у системі забезпечення якості освітньої діяльності ВНЗ [Текст] / О. Б. Моргунець, Л. М. Грицаєнко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 9. – С. 113-116.
- Нестерова, М. Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. – Київ, 2019. – № 3. – С. 42-50.
- Ніколаєнко, Н. Наукова бібліотека Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: сторінки історії та сучасність [Текст] / Н. Ніколаєнко // Вища школа. – Київ, 2020. – № 7-8. – С. 7-19.
- Панина, Г. В. Образовательная среда как средство преодоления молодежного экстремизма [Текст] / Г. В. Панина // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2009. – № 8. – С. 21-27.
- Панкратова, О. П. Содержание и особенности учебной деятельности в информационно-коммуникативной образовательной среде [Текст] / О. П. Панкратова // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 6 (75). – С. 53-56.
- Перевозный, А. В. Проблемы структурной реформы системы высшего образования [Текст] / А. В. Перевозный // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 1. – С. 8-12.
- Полякова, Г. Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця [Текст] / Г. Полякова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 10. – С. 78-87.
- Приходченко, К. Середовищний підхід до навчання та виховання молоді [Текст] / К. Приходченко // Шлях освіти. – Київ : Педагогічна преса, 2010. – № 3 (57). – С. 22-26.
- Приходченко, К. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект [Текст] / К. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2011. – № 3 (72). – С. 17-31.
- Сорока, Л. А. Проблемы и перспективы взаимодействия образовательной среды и ее субъектов [Текст] / Л. А. Сорока // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 5. – С. 114-116.
- Стародубцев, В. А. От адаптированной коммуникационной среды к персональной образовательной сфере [Текст] / В. А. Стародубцев, А. А. Киселева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 3. – С. 91-94.
- Чибисов, Н. Г. Социокультурная среда вуза - фундамент накопления студентами культурного капитала [Текст] / Н. Г. Чибисов // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 8. – С. 18-25.
- Шишкіна, М. П. Використання хмарних сервісів відкритої науки в освітньо-науковому середовищі університету [Текст] / М. П. Шишкіна // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2019. – № 3. – С. 23-29.
- Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти [Текст] / І. Шпачинський // Вища освіта України. – Київ, 2020. – № 2. – С. 46-51.
- Шувалова, И. Н. Образовательная среда и здоровье студентов [Текст] / И. Н. Шувалова // Гуманітарні науки. – Київ, 2012. – № 2 (24). – С. 53-58.
- Юхименко, П. Приватна освіта: погляд у майбутнє [Текст] / П. Юхименко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 4 (106). – С. 15-25.
- Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема [Текст] / Л. Яременко // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 69-74.
|