Електронний каталог
розповсюдження продукції
Документи:
- Маркетингова політика розповсюдження [Текст] : робоча програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 6.050108 "Маркетинг" / уклад. І.С. Луценко ; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 176/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 с. – 5.09.
- Маркетингова політика розповсюдження [Текст] : програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 6.050108 "Маркетинг" / уклад. І.С. Луценко ; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 172/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 8 с. – 7.80.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Полєжаєва, І. О. Формування маркетингових каналів розповсюдження продукції підприємствами легкої промисловості [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Полєжаєва І. О. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : КНТЕУ, 2006. – 22с.
- Полєжаєва, І. О. Формування маркетингових каналів розповсюдження продукції підприємствами легкої промисловості [Текст] [Текст] : дис...канд.екон.наук / Полєжаєва І. О. ; 08.06.01 - економіка, орг. і упр. підприємствами; наук. кер. В.В.Ортинська. – Київ, 2006. – 208 с. – (КНТЕУ). – Дод.
|