Електронний каталог
реклама у підприємницькій діяльності
Документи:
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1222/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 11 с. – 21,00.
- Фірмовий стиль [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Г.В.Алданькова, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1223/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 19 с. – 37,00.
- Ємцева, Л. М. Управління ефективністю рекламної діяльності підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Ємцева Л. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2008. – 20с.
- Жилкина, М. С. Психология рекламы и поведение потребителей. Индивидуально-типологический подход [Текст] [Текст] : монография / М. С. Жилкина. – Москва : Спутник+, 2009. – 141с. – ISBN 978-5-9973-0544-4 : 40.00.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
|