Електронний каталог
товарний знак
Документи:
- Kapferer, J.-N. FAQ : La marque [Текст] : La marque en questions: reponses d'un specialiste / J.-N. Kapferer. – Paris : Dunod, 2006. – 218 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-10-049127-X : 185,00.
- Афанасьєва, О. П. Маркетингова політика підприємств на ринку м'яса та м'ясопродуктів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Афанасьєва О. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2016. – 20 с.
- Батутіна, А. П. Експертиза товарів [Текст] [Текст] : навч. посіб. / А. П. Батутіна, І. В. Ємченко. – Львів : Вид. Львівськ.комерц.академії, 2010. – 310 с. – Бібліогр.: с. 283-285. – ISBN 966-7478-81-5 : 17.30.
- Бовин, А. А. Управление инновациями в организациях [Текст] : Учеб.пособие по специальности "Менеджмент организации" / А. А. Бовин, Л. Е. Чередникова, В. А. Якимович. – 2-е изд.,стер. – М. : Омега-Л, 2008. – 415с. : табл. – (Высшая школа менеджмента). – ISBN 978-5-370-00224-3;9785370002243 : 44,10.
- Гладій, Х. Г. Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Гладій Х. Г. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – 20с.
- Дахно, І. І. Право інтелектуальної власності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. І. Дахно. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 278с. – Бібліогр.:С.272-273. – ISBN 966-364-231-9 : 25.00.
- Козин, Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Козин Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2015. – 20 с.
- Коломієць, Т. М. Експертиза товарів [Текст] : Підручник. Ч.1 / Т. М. Коломієць, Н. В. Притульська, О. Л. Романенко. – 2-ге вид.,доп. – К. : КНТЕУ, 2007. – 369с. – (Товарознавство). – Бібліогр.:С.358-367. – ISBN 966-629-291-2 : 32,12.
- Легкий, О. А. Цифрові комунікаційні інструменти маркетингу пивоварних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Легкий О. А. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – 20 с.
- Панкратов, Ф. Г. Основы рекламы [Текст] [Текст] / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, В. Г. Шахурин. – 12-е изд., перераб. и доп. – Москва : Дашков и К, 2010. – 548с. – Библиогр.:с.542-546. – ISBN 9785911317720 : 124.95.
- Посторонко, В. М. Маркетингове оцінювання конкурентного потенціалу підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Посторонко В. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Херсон : ХНТУ, 2013. – 20 с.
- Угрімова, І. В. Формування механізму реструктуризації промислових підприємств (на прикладі м'ясопереробних підприємств України) [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Угрімова І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ПВНЗ "Європ. ун-т", 2015. – 21 с.
|