Електронний каталог
учебные издания по маркетингу в торговле для высшей школы. учбові видання з маркетингу в торгівлі для вищої школи
Підтеми:
Документи:
- Товарознавство і торговельне підприємництво [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. А.А. Мазаракі ; авт.: А.А. Мазаракі, Н.В. Притульська, В.А. Осика, та ін. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 651 с. – Бібліогр.: с. 647-650. – ISBN 978-966-629-672-9 : 150.00.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Балабанова, Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К. : Професіонал, 2006. – 330с. – Бібліогр.:С.288-298. – ISBN 966-370-022-Х : 29.00.
- Барышев, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Учебник для студ.сред.проф.учеб.завед. / А. Ф. Барышев. – М. : Академия, 2002. – 208с. – (Среднее профессиональное образование). – ISBN 5-7695-0991-0;5-294-00142-Х : 31.20.
- Басовский, Л. Е. Маркетинг [Текст] : Курс лекций / Л. Е. Басовский. – М. : Инфра-М, 2000. – 219С. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000368-1 : 15.00.
- Бєлявцев, М. І. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України; Донец. нац. ун-т. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 328с. – Бібліогр.:с. 323-325. – ISBN 966-364-00-2 : 29.10.
- Бойко, И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [Текст] : Учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Библиогр.:С.301-302. – ISBN 978-966-351-074-3 : 43.75;45.30.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2007. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1;9789667035891 : 65.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 4-те вид.,доп. – К. : Лiбра, 2006. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 966-7035-75-1 : 60.00.
- Гаркавенко, С. С. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. екон.спеціальностей вищих навч.закладів / С. С. Гаркавенко. – 7-ме вид. – К. : Лiбра, 2010. – 717с. – Бібліогр.:С.714-717. – ISBN 978-966-7035-89-1 : 100.00.
- Гірченко, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. – К. : Інкос;Центр навчальної літератури, 2007. – 254с. – ISBN 966-8347-46-3 : 28.00.
- Годин, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебно-метод.пособие / А. М. Годин. – М. : Дашков и К, 2000. – 212с. – ISBN 5-8316-0038-6;9785831600384 : 10.50.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Егоров, И. В. Управление товарными системами [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / И. В. Егоров. – М. : Издательско-книготорговый центр " Маркетинг ", 2001. – 644с. – ISBN 5-7856-0225-3 : 34.80;39.60;32,00;28.00;36.43; 30.00.
- Зозулев, А. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. В. Зозулев. – Київ : Знання, 2004. – 364 с. – ISBN 966-8148-31-2 : 33.00.
- Кардаш, В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240с. – ISBN 966-574-287-6 : 21.00.
- Карпов, В. А. Маркетинг:прогнозування кон'юнктури ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. – К. : Знання, 2001. – 215с. – Бібліогр.:С.213-215. – ISBN 966-620-013-9 : 17.00;20.00;18.20.
- Кларк, Г. Маркетинг сервиса,приносящего прибыль [Текст] = Marketing a service for profit / Г. Кларк ; пер.с англ. – Киев : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг). – Библиогр.: с.289. – ISBN 966-346-182-9;9789663461823 : 43,00.
- Корж, М. В. Маркетинг [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / М. В. Корж. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 344с. – Бібліогр.:С.333-343. – ISBN 978-966-364-760-9 : 54.00.
- Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. І. Крамаренко, Б. І. Холод, И. В. Ванеєва, А. П. Дударь. – К. : ЦУЛ, 2003. – 258с. – ISBN 966-584-129-7 : 15.00;25.80;23.70.
- Макашев, М. О. Бренд [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. О. Макашев. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 207с. – ISBN 5-238-00635-7 : 20.58;23.30;23.18.
- Москвітіна, Т. Д. Комерційні зв'язки торговельного підприємства [Текст] : Навч.посібник / Т. Д. Москвітіна, В. В. Черепов. – К. : КНТЕУ, 2002. – 115с. – ISBN 966-629-014-6 : 8.33.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – 2-ге вид.,випр. – Рівне : Вертекс, 2002. – 350с. – ISBN 966-7147-16-9 : 30.00.
- Половцева, Ф. П. Коммерческая деятельность [Текст] : Учебник для студ.вузов / Ф. П. Половцева. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 248с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000174-3 : 12.12.
- Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Прокопенко, В. Ю. Школа, О. О. Дегтяренко, С. М. Махнуша. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 293с. – Бібліогр.:С.282-289. – ISBN 966-364-392-7 : 36.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
- Святненко, В. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний комплекс / В. Ю. Святненко. – К. : Інститут післядипломної освіти;Економічний факультет Київського національного ун-ту ім.Т.Шевченка, 2002. – 188с. – ISBN 966-7863-16-6 : 17.00.
- Скибінський, С. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів. Ч.1 / С. В. Скибінський. – Л. : Укоопспілка;Львівська комерційна академія, 2000. – 640с. – ISBN 5-7763-1948-Х : 44.00;53.00;86.40;55.00;72.00.
- Старостіна, А. О. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 191с. – Бібліогр.:С.187-191. – ISBN 966-7767-48-5;9789666201082 : 14.30.
- Сумець, О. М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства [Текст] : Навч.-практичний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / О. М. Сумець, О. Є. Сомова, Є. Ф. Пєліхов. – К. : Професіонал, 2007. – 206с. : табл. – Бібліогр.:С.202-206. – ISBN 966-370-050-5;9789663700502 : 22,00.
- Ткаченко, Н. Б. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. Б. Ткаченко. – К. : КДТЕУ, 2000. – 148с. – Бібліогр.:С.142-145. – ISBN 966-7376-74-5 : 7.50.
- Троценко, В. В. Теория и практика маркетинга и менеджмента [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Троценко. – К. : Европейский университет финансов,информационных систем,менеджмента и бизнеса, 2000. – 230с. – Библиогр.228с. – ISBN 966-75-08-60-9 : 19.20.
- Философова, Т. Г. Конкуренция и конкурентоспособность [Текст] : Учеб.пособие для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по направлениям "Менеджмент","Экономика" / Т. Г. Философова, В. А. Быков ; Под ред.Т.Г.Философовой. – М. : Юнити-Дана, 2007. – 271с. – Библиогр.:С.266-269. – ISBN 5-238-01085-0;9785238010854 : 35,64.
- Холодний, Г. О. Маркетингова товарна політика [Текст] : Навч.посібник / Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 323с. – Бібліогр.:С.296-299. – ISBN 966-676-163-7 : 30.00.
- Шинкаренко, В. Г. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Г. Шинкаренко, І. А. Дмитрієв, О. М. Криворучко. – Х. : ХНАДУ, 2002. – 306с. – Бібліогр.306с. – ISBN 966-7839-54-0 : 21.34.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Шканова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 319с. – Бібліогр.:С.314-316. – ISBN 966-364-203-3 : 33.00.
- Щербань, В. М. Товарна інноваційна політика [Текст] : Навч.посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. – К. : Кондор, 2006. – 396с. – Бібліогр.:С.389-396. – ISBN 966-351-121-4;9799663511213 : 43.00.
|