Електронний каталог
стимулювання збуту
Документи:
- Ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 102 с. – Бібліогр.: с. 100-102. – 35.00.
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинговые коммуникации [Текст] / Е. Н. Голубкова. – М. : Финпресс, 2000. – 256с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – Библиогр.:С.251-254. – ISBN 5-8001-0021-7 : 30.00;22.70;29.22.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за напрямами "Економіка і підприємництво","Торгівля" / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К. : КНТЕУ, 2006. – 130с. – Бібліогр.:С.127-129. – ISBN 966-629-204-1 : 11.20;12.00; 20.00.
- Евдокимов, Ф. И. Азбука маркетинга [Текст] : Учеб.пособие для студентов экономических специальностей высших учеб.заведений / Ф. И. Евдокимов, В. М. Гавва. – 3-е изд.,перераб.и доп. – Д. : Сталкер, 1998. – 432с. : илл. – Библиогр.:С.421-423. – ISBN 966-7104-95-8;4820009570245 : 8.00;16.40.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Медведева, Е. В. Основы рекламоведения [Текст] [Текст] / Е. В. Медведева. – Москва : РИП-холдинг, 2003. – 261 с. – ISBN 5-900045-53-6 : 36.00.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Ромат, Є. В. Основи реклами [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Є. В. Ромат. – Київ : Студцентр, 2006. – 287с. : іл.;табл. – Бібліогр.: с. 281-287. – ISBN 966-7530-41-8 : 30.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е.Н.та інші Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 4-те вид. – Київ : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 646 с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-45-1 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник [для студ. вищ. навч.закл.] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Е. Н. Берковіць ; [ред.-упоряд. : О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова]. – 3-тє укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008. – 648с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-44-3 : 120.00; 100.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра за напрямами підготовки "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов, Т. В. Гавриленко ; Ред.-упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – 1-ше укр.вид. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422с. : іл.;табл. – ISBN 966-8487-34-6;9789668487347 : 25,00.
|