Електронний каталог
цінова стратегія
Документи:
- Збірник наукових праць [Текст]. Вип.47 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2005. – 260с. – 10.00.
- Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] [Текст] : навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. і допов. – Київ : Кондор, 2018. – 335 с. – Бібліогр.: с. 331-335. – ISBN 978-966-351-366-9 : 280.00.
- Ціноутворення [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: С.М.Дайновська. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 103 с. – Бібліогр.: с. 101-103. – 26.00.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за напрямами "Економіка і підприємництво","Торгівля" / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К. : КНТЕУ, 2006. – 130с. – Бібліогр.:С.127-129. – ISBN 966-629-204-1 : 11.20;12.00; 20.00.
- Колесников, О. В. Ціноутворення [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Колесников. – 4-те вид., перероб. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 157с. – Бібліогр.: с. 149-151. – ISBN 9786110101332 : 48.00; 69.00.
- Корж, М. В. Стратегія міжнародного маркетингу: теорія і практика [Текст] [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / М. В. Корж. – Краматолрськ : ДДМА, 2010. – 359 с. – Бібліогр.: с.331-359. – ISBN 978-966-379-391-7 : 41.00.
- Рогач, О. Теорії міжнародного бізнесу [Текст] [Текст] : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / О. Рогач. – Київ : КНУ ім. Т.Шевченка, 2018. – 687 с. – Бібліогр.: с. 675-682. – ISBN 978-966-379-391-7 : 150.00.
|