Електронний каталог
маркетингова цінова політика
Документи:
- Збірник тестів з курсу "Маркетингова цінова політика" [Текст] : для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" спеціалізацій 7.05010801 "Маркетинг на ринку товарів та послуг", 7.05010802 "Рекламний бізнес" / уклад.: І.І.Корольков, Л.Л.Данілова; Каф. маркетингу. – 315/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 30 с. – 3.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 136 с. – Бібліогр.: с.135-136. – 7.33.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад. В.М.Торопков. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 136 с. – Бібліогр.: с. 135-136. – 9.50.
- Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : програма / авт. Л.Л.Данілова, Т.О. Суслова; Каф. маркетингу та реклами. – 1167/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 10 с. – 8,00.
- Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Л.Л.Данілова, Т.О. Суслова; Каф. маркетингу та реклами. – 1139/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 с. – 13,00.
- Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 96 с. – Бібліогр.: с. 94-96. – 28.00.
- Маркетингова цінова політика [Текст] : робоча програма для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 050108 "Маркетинг" / уклад.: Л.Л.Данілова, Н.А.Даниленко; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 368/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 17 с. – 10.54.
- Маркетингова цінова політика [Текст] : програма для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 050108 "Маркетинг" / уклад.: Л.Л.Данілова, Н.А.Даниленко; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 359/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 10 с. – 6.34.
- Міжнародний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. О.В.Кам`янецька. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 114 с. – Бібліогр.: с.110-114. – 29.00.
- Ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Л.Л. Данілова. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 102 с. – Бібліогр.: с. 100-102. – 35.00.
- Астахова, І. Е. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів спеціальностей 8.050101,8.050103,8.050206 усіх форм навчання / І. Е. Астахова. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 207с. – Бібліогр.:С.205-206. – ISBN 966-676-176-9 : 30.00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і допов. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – ISBN 978-966-484-44-2 : 112.50.
- Бєлянцев, М. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. І. Бєлянцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. – К. : ЦНЛ, 2005. – 330с. – ISBN 966-364-037-5 : 26.00;34.00.
- Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] [Текст] : монографія / О. А. Біловодська. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 461 с. – Бібілогр.: c. 380-431. – ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00.
- Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу [Текст] [Текст] : навч.посіб. / О. А. Біловодська. – Київ : Знання, 2011. – 495 с. – Бібліогр.: c. 492-495. – ISBN 978-966-346-665-1 : 57.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за напрямами "Економіка і підприємництво","Торгівля" / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К. : КНТЕУ, 2006. – 130с. – Бібліогр.:С.127-129. – ISBN 966-629-204-1 : 11.20;12.00; 20.00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2002. – 360с. – ISBN 966-574-386-4 : 19.00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 392с. – ISBN 966-574-681-2 : 31.00.
- Корж, М. В. Стратегія міжнародного маркетингу: теорія і практика [Текст] [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / М. В. Корж. – Краматолрськ : ДДМА, 2010. – 359 с. – Бібліогр.: с.331-359. – ISBN 978-966-379-391-7 : 41.00.
- Корінєв, В. Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 199с. – Бібліогр.:С.193-197. – ISBN 966-364-416-8 : 33.25.
- Литвиненко, Я. В. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – Київ : Знання, 2010. – 294с. – (Вища освіта ХХІ століття). – Бібліогр.: с. 291-294. – ISBN 978-966-346-488-6 : 58.80.
- Лошенюк, І. Р. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. – Київ : Дакор; КНТ, 2008. – 183 с. – Бібліогр.: с. 181-182. – ISBN 978-966-8379-44-4(Дакор); 978-966-373-404-0(КНТ) : 50.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 238 с. – Бібілогр.: c. 237-238. – ISBN 978-611-01-0316-9 : 50.00.
- Рогач, О. Теорії міжнародного бізнесу [Текст] [Текст] : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / О. Рогач. – Київ : КНУ ім. Т.Шевченка, 2018. – 687 с. – Бібліогр.: с. 675-682. – ISBN 978-966-379-391-7 : 150.00.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / Є. В. Ромат, А. І. Зіміна, Н. А. Даниленко, ін. та. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 159 c. – Бібліогр.:с.156-159. – 30.00.
- Сагайдак, М. П. Внутрішній маркетинг підприємств сфери послуг [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон. наук / Сагайдак М. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана", 2016. – 33 с.
- Суслова, Т. О. Маркетингова цінова політика туристичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Суслова Т. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2015. – 23 с.
- Суслова, Т. О. Маркетингова цінова політика туристичних підприємств [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Суслова Т. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Л.М. Шульгіна. – Київ, 2015. – 259 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 198-223. - Дод.
|