Електронний каталог
коаліція
Документи:
- Всеукраинская Рекламная Коалиция [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 6. – С. 14-33.
- Оновлений прогноз обсягів рекламно-комунікаційного ринку України у 2020 році [Текст] // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – №9. – С. 34-37.
- Борисенко, А. Л. Теорії широких коаліцій [Текст] / А. Л. Борисенко // Віче. – К., 2007. – № 14. – С. 12-14.
- Гончарова, Т. Особливості процесу формування парламентських коаліцій [Текст] / Т. Гончарова // Віче. – К., 2009. – № 3. – С. 2-4.
- Дерев'янко, І. Дипломатія великих держав під час Кримської війни [Текст] / І. Дерев'янко // Зовнішні справи / Політика і час. – Київ, 2015. – № 9. – С. 56-59.
- Заикин, С. С. Право политических партий на заключение соглашений [Текст] / С. С. Заикин // Вестник Финансового университета (экономика, финансы, право). – Москва, 2013. – № 6 (78). – С. 122-126.
- Лазебник, М. Объем рекламного ринка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка всеукраинской рекламной коалиции [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 6. – С. 41-47.
- Мютцених, Р. Германия: первые шаги "большой коалиции" [Текст] / Р. Мютцених // Мировая экономика и международные отношения. – М., 2006. – № 5. – С. 19-27.
- Сало, І. С. Політичні партії в реалізації державної влади: досвід демократичних трансформацій у країнах Вишеградської групи 1989 - 2004 рр. [Текст] / І. С. Сало // Стратегічна панорама. – К., 2006. – № 3. – С. 90-95.
- Шумило, В. Словаччина в період неконсолідованої демократії (1993-1998 рр.) [Текст] / В. Шумило // Історичний журнал. – К., 2007. – № 4. – С. 12-20.
|