Електронний каталог
swot-аналіз
Документи:
- Бородин, А. Анализ инновационного развития промышленного предприятия [Текст] / А. Бородин, М. Кочугуева // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 1 (122). – С. 97-107.
- Буланов, Ю. Н. Об определении и оценке стратегических позиций банка [Текст] / Ю. Н. Буланов // Деньги и кредит. – Москва : Финансы и статистика, 2011. – № 11. – С. 33-37.
- Вагілевич, А. А. Використання методології скринінгу в процесі обгрунтування податкових методів державного регулювання національної економіки [Текст] / А. А. Вагілевич // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2017. – № 2. – С. 51-56.
- Васильева, Е. В. Возможности и органичения swot-анализа кафедр при разработке стратегии вуза [Текст] / Е. В. Васильева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2010. – № 8. – С. 41-47.
- Гвозденко, А. Н. SWOT-анализ: методики проведения и возможности применения на российских предприятиях [Текст] / А. Н. Гвозденко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2006. – № 02. – С.144-157.
- Дюндін, В. Ринкова модель управління навчальним закладом [Текст] / В. Дюндін, Д. А. Ломоносов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 6. – С. 32-38.
- Зимина, Т. В. Диверсификация как основа долгосрочного устойчивого развития [Текст] / Т. В. Зимина, А. В. Меркушин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 18-22.
- Луців, Б. Оцінка ризиків кредитно-інвестиційної діяльності комерційних банків [Текст] / Б. Луців, О. Заславська // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – № 1. – С. 18-28.
- Ткач, І. І. SWOT-аналіз міжнародної конкурентоспроможності України [Текст] / І. І. Ткач // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 5 (155). – С. 134-142.
- Токарев, В. Ф. Менеджер по продажам поставщика уже управляет фирмой покупателя [Текст] / В. Ф. Токарев // Управление продажами. – Москва, 2010. – № 6 (55). – С. 342-349.
- Черенков, В. И. Об истории и развитии концепции и техники SWOT-анализа [Текст] / В. И. Черенков // Маркетинг и маркетинговые исследования. – Москва, 2009. – № 6 (84). – C. 434-451.
- Чернышова, А. П. Бизнес-план образовательного центра [Текст] / А. П. Чернышова // Маркетинг услуг. – Москва, 2010. – № 4 (24). – С. 312-323.
|