Електронний каталог
піар-компанії
Документи:
- Рекламний та PR-менеджмент [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 175/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 26 c. – 13,00.
- Рекламний та PR-менеджмент [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 201/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 23 c. – 23,00.
- Ньюсом, Д. Всё о PR. Теория и практика паблик рилейшнз [Текст] = This is PR. The Realities of Public Relations : Учебник / Д. Ньюсом, Дж.В. Тёрк, Д. Крукеберг ; Пер. с англ. – 7-е изд. – М. : Имидж-Контакт,Инфра-М, 2001. – 628с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-007-7;5-16-00794-7 : 109.20.
- Ротовский, А. А. Системный PR [Текст] [Текст] / А. А. Ротовский. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2006. – 256 с. – ISBN 966-8644-83-2 : 115,00.
- Уотсон, Т. Методы оценки деятельности PR подразделения компании [Текст] [Текст] = Evaluating Public Relations : Лучшее практическое руководство по планированию, исследованию и оценке связей с общественностью / Т. Уотсон, П. Нобл ; пер. с англ. А.Ю.Сидоренко. – Дніпропетровськ : Баланс Бизнес Букc, 2006. – 272с. – ISBN 0-7494-4306-5(англ); 966-8644-82-4 : 85.10.
|