Електронний каталог
навчальні видання з цін та ціноутворення
Документи:
- Основи ціноутворення [Електронний ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 70,00.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Шуляк, П. Н. Ценообразование [Текст] : Учеб.-практ.пособие / П. Н. Шуляк. – М. : Маркетинг, 1999. – 152с. – ISBN 5-7856-0044-7 : 4.90;4.80.
- Шуляк, П. Н. Ценообразование [Текст] : Учеб.-практ.пособие / П. Н. Шуляк. – 3-е изд.перераб.и доп. – М. : Дашков и К, 2000. – 192с. – ISBN 5-8316-0020-3 : 6.12.
- Шуляк, П. Н. Ценообразование [Текст] : Учебно-практическое пособие / П. Н. Шуляк. – 6-е изд.,перераб. и доп. – М. : Дашков и К, 2003. – 192с. – ISBN 5-94798-169-6 : 14.00;9.24.
|