Електронний каталог
С58 Смежные социологические дисциплины.Суміжні соціологічні дисципліни
Документи:
- На пороге ХХІ века [Текст] : Доклад о мировом развитии 1999/2000 года. – М. : Весь Мир, 2000. – 288с. : илл. – (Всемирный банк). – ISBN 5-7777-0089-6 : 50.00.
- Акімов, Д. Соціальний маркетинг: предмет і основні типи [Текст] / Д. Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2009. – № 1. – С. 186-203.
- Балабанов, С. С. Подготовка научных кадров социогуманитарного профиля в аспирантуре [Текст] / С. С. Балабанов, Б. И. Бедный, А. А. Миронос // Социологические исследования. – М., 2008. – № 3. – С. 70-79.
- Основи соціоекології [Текст] : Навч.посiбник / Г. О. Бачинський, Н. В. Беренда, В. Д. Бондаренко, С. І. Васюта ; За ред.Г.О.Бачинського. – К. : Вища школа, 1995. – 238с. : iл. – ISBN 5-11-004443-0 : 216000.00.
- Белова, Н. И. Парадоксы здорового образа жизни учащейся молодежи [Текст] / Н. И. Белова // Социологические исследования. – М., 2008. – № 4. – С. 84-87.
- Блэк, С. Паблик рилейшнз.Что это такое? [Текст] / С. Блэк ; К читателю Герасимов Г.;Отв.за вып.И.Б.Дроздик. – М. : Новости, 1990. – 240с. – ISBN 5-7020-0370-5 : 922.00;2,70.
- Гришина, Е. А. Научная интеллигенция: противоречия социальной идентификации [Текст] / Е. А. Гришина // Социологические исследования. – М., 2008. – № 3. – С. 60-70.
- Єфременко, Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування) [Текст] / Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2006. – № 4. – С.174-194.
- Зарубина, Н. Н. Трансформации рациональности в глобализирующемся мире: влияние денег [Текст] / Н. Н. Зарубина // Социологические исследования. – Москва, 2009. – № 4. – С. 38-48.
- Король, В. Соцієтальна культура і паблик рілейшнз [Текст] / В. Король, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2006. – № 4. – С. 161-173.
- Лазуткин, А. П. Этапы трансформации механизма регулирования мирохозяйственной системы [Текст] / А. П. Лазуткин // Социологические исследования. – Москва, 2009. – № 6. – С. 67-76.
- Малофеев, В. И. Социальная экология [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Малофеев. – М. : Дашков и К, 2003. – 257с. – ISBN 5-94798-148-3 : 15.84.
- Мартинець, Н. С. Стратегія модернізації механізмів взаємодії уряду та громадськості [Текст] / Н. С. Мартинець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 13. – С. 86-89.
- Нельга, О. Етнічна соціологія як наука [Текст] / О. Нельга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2010. – № 2. – С. 154-169.
- Нельга, О. Соціологічний погляд на етнорелігійний чинник формування політичної нації в Україні [Текст] / О. Нельга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2011. – № 2. – С. 127-137.
- Питайчук, Л. РR - індустрія в Європі в посткризовий період [Текст] / Л. Питайчук // Віче. – Київ : Київська правда, 2011. – № 12 (297). – С. 16-19.
- Саржан, С. Е. Соціально-демографічна ситуація в Україні [Текст] / С. Е. Саржан, Н. І. Мозгова // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Гуманітарні науки. – Д., 2007. – № 2. – С. 111-118. – (Гуманітарні науки).
- Сидорович, О. Концептуалізація парадигм фіскальної соціології: ідеологія і філософія пізнання [Текст] / О. Сидорович // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2012. – № 4. – С. 41-48.
- Толмач, А. Д. Феномен терроризма в массовом сознании [Текст] / А. Д. Толмач // Социологические исследования. – Москва, 2009. – № 4. – С. 82-88.
- Урсуленко, К. Соціальна солідарність: розвиток поняття в історії соціології та сучасні інтерпретації [Текст] / К. Урсуленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2009. – № 1. – С. 138-157.
|