Електронний каталог
маркетинг послуг
Документи:
- Marketing uslug profesjonalnych [Текст] : Materialy z czwartej konferencji 20-21 maja 2002 roku "Wpisanie marketingu w strukture organizacji uslugowej". Tom IV / Pod redakcja K.Rogozinskiego; Katedra Uslug, AE w Poznaniu. – Poznan : (S.n.), 2002. – 224 s. – ISBN 83-87005-00-3.
- Marketing uslug profesjonalnych [Текст]. Tom 6 : Uslugi bogate w wiedze / Red.: K.Rogozinski; Katedra Uslug Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. – Poznan : Infomila, 2006. – 242 s. – ISBN 83-924856-0-2.
- Маркетинг послуг [Текст] : програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" професійних спрямувань 050108 "Маркетинг", 050113 "Комерційна діяльність" / уклад. : Л.Л.Данілова, Н.А. Даниленко; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 373/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 11 с. – 6.35.
- Маркетинг послуг [Текст] : робоча програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" професійних спрямувань 050108 "Маркетинг", 050113 "Комерційна діяльність" / уклад. : Л.Л.Данілова, Н.А. Даниленко; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 374/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 с. – 6.16.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : програма / авт. Л.Л.Данілова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 895/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 10 с. – 12,00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч., які здобувають освіт-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підгот. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" програмами "Маркетинг на ринку товарів","Рекл. бізнес". ч. 2 / ред.кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), В.В. Ортинська, Д.В. Яцюк та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 379 с. – 68.00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Л.Л.Данілова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1453/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 26 с. – 15,00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Л.Л.Данілова, Т.О. Суслова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 80 с. – Бібліогр.: с.78-80. – 32.00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. ден. форми навч., які здобувають освіт-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підгот. "Економіка та підприємництво" спец. "Маркетинг" програмами "Маркетинг на ринку товарів","Рекл. бізнес". ч. 1 / ред.кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), Г.О.Пересадько, О.В.Підлісна. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 247 с. – 70.00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч. форми навч., які здобувають освіт-кваліфікац. рівень магістра в галузі знань "Економіка та підприємництво"за напрямом підгот."Маркетинг" програмами "Маркетинг на ринку товарів","Рекл. бізнес". ч. 2 / ред.кол.: Є.В. Ромат (відп. ред.), Л.Л.Данілова, Н.Б.Ткаченко. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 491 с. – 100.00.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. Л.Л.Данілова, Н.Б. Ткаченко, Т.О. Суслова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 442/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 26 с. – 17,00.
- Маркетинг товаров и услуг [Электронный ресурс] [Текст] : интерактивный учебный курс; мультимедийное издание / TeachPro. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 128,80. – Систем. требования: Windows 98/Me/2000/XP; Pentium - II; Internet Explorer 4.0 и выше; 64 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM; наушники или колонки.
- Психология успеха [Текст] : Бизнес-тренинги по искусству продаж. – 2000. – 25.00.
- Adamczyk, G. Podstawy marketingu produktu [Text] [Текст] : wybrane zagadnienia : materialy pomocnicze do wykladow i cwiczen / G. Adamczyk, R. D. Tauber ; Wyzsza Szkola Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. – Poznan : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2011. – 136 s. – ISBN 978-83-88537-97-4 : 250,00.
- Rogozinski, K. Cywilizacja uslugowa - samorealizujace sie niespelnienie [Текст] : Szkice z pogranicza epok / K. Rogozinski. – Poznan : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2003. – 185 s.
- Wilson, A. The marketing of professional services [Text] [Текст] / A. Wilson. – London : McGraw-Hill Book Comp. (UK) Limited, 1972. – 194 p. – ISBN 07-094239-0 : 90,00.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекцій / А. Афонін. – К. : МЗУУП, 1994. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 22500.00;3.00.
- Бакалінський, О. В. Тотальне управління споживчою цінністю послуги [Текст] [Текст] : нова концепція, яка розширює практичні можливості маркетингу сервісу / О. В. Бакалінський. – Київ : ДУІТ, 2017. – 139 с. – Бібліогр.: с. 124-137. – ISBN 978-966-2197-95-2 : 40.00.
- Березин, И. С. Маркетинг и исследования рынков [Текст] / И. С. Березин. – М. : Русская Деловая Литература, 1999. – 416с. – Библиогр.:С.414-416. – ISBN 5-89247-028-8 : 48.36;18.00.
- Білоблоцький, Д. М. Маркетингові стратегії підприємства мобільного зв`язку [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Білоблоцький Д. М. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : КНТЕУ, 2004. – 20с.
- Білоблоцький, Д. М. Маркетингові стратегії підприємства мобільного зв`язку [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Білоблоцький Д. М. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами;Наук.кер.:В.В.Мова. – К., 2003. – 221с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] = Principles and practice of marketing : Учеб.пособие / Д. Джоббер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 679с. : илл. – ISBN 5-8459-0072-7;9785845900722 : 89.40.
- Дима, О. О. Маркетинг послуг посередницьких підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра. екон. наук / Дима О. О. ; 08.00.09 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНЕУ ім.В.Гетьмана, 2016. – 32 с.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] : Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Санкт-Петербург : Коруна;Литера Плюс, 1994. – 698 с. – ISBN 5-87672-003-8 : 942 000.00;19.80;9,20;9.80;15.40;25.00;20.00;13.00;12.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Крылова, Г. Д. Практикум по маркетингу:ситуационные задачи и тест-контроль [Текст] : Учеб.пособие / Г. Д. Крылова ; Под ред.А.Н.Романова. – М. : Банки и биржи,ЮНИТИ, 1995. – 240с. – ISBN 5-85173-019-6.
- Крылова, Г. Д. Практикум по маркетингу:ситуационные задачи и тест-контроль [Текст] : Уч.пособ.для вузов / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова ; Под ред.А.Н.Романова. – М : ЮНИТИ, 1995. – 240с. – ISBN 5-85173-019-6 : 120 0000.00.
- Майдебура, Е. В. Маркетинг услуг [Текст] / Е. В. Майдебура. – К. : Вира-Р, 2001. – 574с. – ISBN 966-7807-08-8 : 42.00;57,00.
- Маркова, В. Д. Маркетинг услуг [Текст] / В. Д. Маркова. – М. : Финансы и статистика, 1996. – 128с. – ISBN 5-279-01552-0 : 7.50.
- Медведєв, І. А. Державне управління регіональним комплексом неперервної професійної освіти (на прикладі Сумської області) [Текст] : Автореферат дис...канд.наук з державного управління / Медведєв І. А. – Х. : НАДУ при Президентові України ХРІДУ, 2004. – 22с.
- Ніколаєва, Я. В. Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки [Текст] [Текст] : дис...канд. екон. наук / Ніколаєва Я. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2015. – 258 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 196-213. - Дод.
- Пащук, О. В. Маркетинг послуг:стратегічний підхід [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Пащук. – К. : Професіонал, 2005. – 558с. – ISBN 966-8556-47-Х : 42.00.
- Попов, Е. В. Продвижение товаров и услуг [Текст] : Учебн.пособие для студ.эконом.спец.вузов / Е. В. Попов. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 320с. – ISBN 5-279-02120-2 : 25.20.
- Попов, Е. В. Продвижение товаров и услуг [Текст] : Учебн.пособие для студ.эконом.спец.вузов / Е. В. Попов. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 320с. – ISBN 5-279-02120-2 : 29,04;22.76;23.88.
- Пшонка, О. Г. Використання міжнародного маркетингу в управлінні торгово-промисловою палатою [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Пшонка О. Г. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – Д. : ДДУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2004. – 18с.
- Маркетинг [Текст] : Учебник для студентов вузов,обучающихся по специальности "Маркетинг" и "Менеджмент" / А. Н. Романов, Г. А. Жуков, С. И. Майоров, Ю. Ю. Корлюгов ; Под ред.А.Н.Романова. – М. : Банки и биржи;ЮНИТИ, 1996. – 560с. : илл. – Библиогр.:С.541-545. – ISBN 5-85173-003-Х : 25.00.
- Стаханов, В. Н. Маркетинг сферы услуг [Текст] : Учеб.пособие / В. Н. Стаханов, Д. В. Стаханов. – М. : Экспертное бюро, 2001. – 155с. : ил. – 15.78;16.80.
- Ткаченко, Л. В. Маркетинг послуг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Ткаченко. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192с. – ISBN 966-8253-30-2 : 21.50;18.00.
- Уилсон, О. Аудит маркетинга [Текст] : Практический инструментарий для контроля эффективности маркетинга / О. Уилсон ; Пер с англ.;+СD. – Дн. : Баланс-Клуб, 2003. – 368с. + CD-ROM. – ISBN 966-8216-22-9 : 79.02.
- Федоришина, І. Л. Практична підготовка [Електронний ресурс] [Текст] : наскрізна програма / І. Л. Федоришина ; каф. маркетингу. – 09-33 / П22. – Київ : ДТЕУ, 2022. – 20 с.
- Управление и организация в сфере услуг:Теория и практика [Текст] = Servise management and operations / К. Хаксевер, РендерБ, Р. С. Рассел, Р. Г. Мердик ; Пер. с англ. – 2-е межд. изд. – СПб. : Питер, 2002. – 752с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-318-00376-1;0-13-081338-9 : 64.80.
- Ярмолюк, О. Я. Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності авіакомпаній [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Ярмолюк О. Я. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : НАУ, 2011. – 18 с.
|