Електронний каталог
потребление и спрос населения. споживання і попит населення
Документи:
- Дослідження та регулювання споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.О. Лігоненко, Г.М. Богославец, А.М. Носуліч; каф. економіки підприємництва. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 135 с. – Бібліогр.: с. 130-135. – 30.00.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] : Професійне спрямування (спеціальність) "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2007. – 102с. – (European credit transfer system (ECTS)). – 23,06.
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : Професійне спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг","Рекламний бізнес".Освітньо-професійний рівень "бакалавр" / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 79с. – 19.71.
- Інформаційний пакет.Галузь знань 0305 "Економіка та підприємництво".Напрям підготовки 030507 "Маркетинг" [Текст] [Текст] = European credit transfer system (ECTS) : проф. спрямування "Маркетинг на ринку товарів і послуг", "Рекламний бізнес".Освітньо - кваліфікаційний рівень "бакалавр" / Ф-т економіки, менеджменту і права. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 76 с. – 30.00.
- Маркетинг послуг [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:Л.Л.Данілова,Н.А.Даниленко.Кафедра маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2008. – 65с. – Бібліогр.:С.73-75. – 10.69.
- Маркетинг послуг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / уклад.: Л.Л.Данілова, Т.О. Суслова; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 80 с. – Бібліогр.: с.78-80. – 32.00.
- Маркетинговые исследования : инструменты и технологии [Текст] [Текст] : тезисы докладов 3-ей Междунар. науч.-практ. конф. 26-27 сент. 2006 г.,г.Киев. – Киев : КНТЕУ, 2006. – 62с. – 20.00.
- Товарознавчі складові ринкознавства [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Н.В.Мережко, О.В.Сидоренко; Каф. товарознавства та експертизи харчових продуктів, Каф. товарознавства та експертизи непродовольчих товарів. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 108с. – Бібліогр.: с. 107-108. – 26.00.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2007. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 8,77.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" напряму підготовки "Економіка і підприємництво" спеціальності 8.050107 "Економіка підприємства" / Уклад.:Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – К. : КНТЕУ, 2008. – 96с. : табл. – Бібліогр.:96с. – 11.71.
- Управління розвитком споживчого ринку [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. освіт.-кваліфікац рівня "магістр" напряму підгот. "Економіка і підприємництво" спеці.8.050107 "Економіка підприємства" / уклад.: Г.М.Богославець,Л.О.Лігоненко. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 96с. : табл. – Бібліогр.: с.96. – 7.02.
- Аакер, Д. Стратегическое рыночное управление [Текст] = Strategic Market Management / Д. Аакер ; Пер.с англ.;Под ред.С.Г.Божук. – 7-е изд. – СПб. : Питер, 2007. – 495с. : илл. – (Теория менеджмента). – ISBN 978-5-469-01301-3;9785469013013 : 131,04.
- Амблер, Т. Практический маркетинг. Марочный капитал, маркетинговые войны, позиционирование, парадоксы дзен-буддизма [Текст] [Текст] = The financial times guide to marketing / Т. Амблер ; пер. с анл. под ред. Ю.Н.Каптуревского. – Санкт-Петербург : Питер, 2001. – 400 с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00069-5 : 39,70.
- Бабичева, Р. К. Рынок плодоовощной консервированной продукции и вопросы организации торговли [Текст] : Дисс...канд.экон.наук / Бабичева Р. К. ; 08594-экономика,организация и планирования торговли. – К., 1970. – 250с. : Прилож. – (Киевск. торг.-эконом. ин-т).
- Балабаниць, А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...докт.екон.наук / Балабаниць А. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Донецьк : ДНУЕТ, 2011. – 40 с.
- Батуревич, О. В. Изучение спроса на швейные товары [Текст] / О. В. Батуревич. – М. : Экономика, 1972. – 72с. – (Изучение спроса в торговле). – 0.21.
- Вуд, М. Б. Маркетинговый план:практическое руководство по разработке [Текст] = The marketing plan:a handbook / М. Б. Вуд ; Пер.с англ. – М. : Вильямс, 2007. – 352с. : илл. + CD-ROM. – Библиогр.:С.278-287. – ISBN 5-8459-0731-4;9785845911148 : 83,10.
- Методы прогнозирования спроса [Текст] / Б. Я. Давидович, И. Л. Лахман, Р. С. Назаров, М. Г. Френкель. – М : Экономика, 1972. – 174с. – 0.55.
- Дарбинян, М. М. Коммерческая работа и изучение спроса в торговле [Текст] / М. М. Дарбинян. – М : Экономика, 1971. – 270с. – 1.05.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] : Готовые маркетинговые решения (+CD) / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – СПб. : Питер, 2007. – 201с. + CD-ROM. – (Готовые маркетинговые решения). – Библиогр.:С.196-197. – ISBN 978-5-91180-233-2;9785911802332 : 38,76.
- Добробабенко, Е. В. Выставка "под ключ" [Текст] / Е. В. Добробабенко, Н. С. Добробабенко. – 2007.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Дураков, А. Провинциальный маркетинг. Жизнь маркетера без бюджета [Текст] [Текст] / А. Дураков. – Санкт-Петербург : Питер, 2007. – 208 с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 978-5-91180-522-7 : 30.00.
- Захаренко, Г. П. Выставка:техника и технология успеха [Текст] / Г. П. Захаренко. – М. : Вершина, 2006. – 230с. : илл. – Библиогр.:С.217-218. – ISBN 5-9626-0262-5;9785962602622 : 28,38.
- Корженевский, И. И. Основные закономерности развития спроса в СССР [Текст] / И. И. Корженевский. – М : Экономика, 1971. – 238с. – 0.91.
- Коршунов, В. И. Механизм маркетинговых исследований рынка [Текст] [Текст] / В. И. Коршунов. – Харків : Основа, 2000. – 352с. – Библиогр.: с. 346-350. – ISBN 5-7768-0707-7 : 29.00.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Ландсбаум, М. Маркетинг.ХХI век [Текст] : Учеб.-практическое пособие для студентов вузов / М. Ландсбаум ; Пер.с англ. – М. : ТК Велби;Проспект, 2006. – 442с. – ISBN 5-482-00500-3;9785482005002 : 51.12.
- Соціально-етичний маркетинг [Текст] [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, ін. та ; за ред. А.А. Мазаракі та Є.В. Ромата. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 327 с. – Бібліогр.: с. 314-318. – ISBN 978-966-629-616-3 : 73.00.
- Мазепа, Т. С. Формуваняя асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Мазепа Т. С. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Х. : ХДУХТ, 2008. – 18с.
- Нефедов, В. К. Статистическое наблюдение спроса [Текст] / В. К. Нефедов. – М : Экономика, 1972. – 72с. – (Изучение спроса в торговле). – 0.19.
- Рекхэм, Н. Анализ [Текст] = SPIN-Selling / Н. Рекхэм. – 3-е изд. – Москва : ГИППО, 2007. – 270с. : ил. – ISBN 9785982930880 : 198.00.
- Рекхэм, Н. Спин-продажи [Текст] [Текст] = Spin-Selling / Н. Рекхэм ; пер с англ. А. Масляковой. – 2-е изд. – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 336 с. : ил. – ISBN 9785916570533 : 161.30.
- Рекхэм, Н. Спин-продажи 4: Стратегия работы с клиентами в больших продажах [Текст] [Текст] = SPIN-Account Strategy for Major Sales / Н. Рекхэм ; пер с англ. Л.Зайко. – Москва : ГИППО, 2010. – 314с. – ISBN 9785916060171 : 561.10.
- Рекхэм, Н. Спин-продажи 3: Управление Большими Продажами [Текст] [Текст] = SPIN-The Management of Major Sales / Н. Рекхэм, Р. Рафф. – Москва : ГИППО, 2010. – 313с. – ISBN 9785916060164 : 561.10.
- Ромат, Є. В. Соціально-етичний маркетинг [Текст] [Текст] : монографія / Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, К.В. та ін. Березовик ; за ред. А.А. Мазаракі та Є.В. Ромата. – вид. 2-е, перероб.і допов. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 372 с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-966-629-833-4 : 100.00.
- Соловьев, В. А. Изучение спроса на товары длительного пользования [Текст] / В. А. Соловьев. – М : Экономика, 1971. – 70с. – (Изучение спроса в торговле). – 0.19.
- Сысоева, С. В. Категорийный менеджмент [Текст] [Текст] : курс управления ассортиментом в рознице (+CD) / С. В. Сысоева, Е. А. Бузукова. – Санкт-Петербург : Питер, 2008. – 336с. : илл. + CD-ROM. – (Розничная торговля). – Библиогр.:С.327-329. – ISBN 978-5-91180-563-0;9785911805630 : 62,28.
- Сысоева, С. В. Категорийный менеджмент [Текст] / С. В. Сысоева, Е. А. Бузукова. – 2008.
- Фокс, Дж.Дж. Конкурентные преимущества в денежном выражении [Текст] = The dollarization discipline / Дж.Дж. Фокс, Р. К. Грегори ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 294с. – (Коротко и по делу). – ISBN 5-9614-0396-3;9785961403961 : 42.54.
- Чернявский, У. Г. Потребности,спрос,товарооборот в социалистическом обществе [Текст] / У. Г. Чернявский. – М : Мысль, 1971. – 215с. – 0.70.
- Чернявский, У. Г. Потребности,спрос,товарооборот в социалистическом обществе [Текст] / У. Г. Чернявский. – М : Мысль, 1971. – 215с. – 0.70.
- Чорноскулова, З. О. Вивчення попиту населення [Текст] / З. О. Чорноскулова. – К : Техніка, 1973. – 108с. – 0.24.
- Шафалюк, О. К. Споживач в маркетингу [Текст] [Текст] : Автореферат дис...д-ра екон.наук / Шафалюк О. К. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНЕУ, 2009. – 31с.
- Шив, Ч. Д. Курс МВА по маркетингу [Текст] / Ч. Д. Шив, А. У. Хайэм ; пер. с англ. – 2-е изд. – М. : Альпина Паблишер, 2006. – 717с. – ISBN 9785961402834 : 110.00.
|