Електронний каталог
бренди
Документи:
- Бренди [Текст] / Коллектив авт.:Е.Кручина,Н.Темникова,Э.Тузмухамедов и др.Под ред. Е.Кручины. – М. : Изд-во Жигульского, 2004. – 224с. : ил. – (Мировая энциклопедия). – ISBN 5-902617-07-3 : 292.20.
- Експертиза алкогольних напоїв [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.С.О.Белінська. – К. : КНТЕУ, 2007. – 85с. – Бібліогр.:С.84-85. – 11.06.
- Збірник наукових праць [Текст]. Вип.44 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2005. – 271с. – 10.00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Вип.4. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2005. – 176с. – ISBN 966-7953-68-8 : 30.00.
- Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.3. / Відпов.за вип.:І.В.Болгов. – К. : Укр.акад.геральдики,товарного знаку та логотипу, 2004. – 224с. – ISBN 966-7953-38-6 : 30.00.
- Экспресс-курс бармена [Текст] / Авт.-сост.В Прохоров. – Ростов на/Д : Феникс, 2005. – 316с. – (Супер!). – ISBN 5-222-05916-2 : 24.65;24.55.
- Kapferer, J.-N. FAQ : La marque [Текст] : La marque en questions: reponses d'un specialiste / J.-N. Kapferer. – Paris : Dunod, 2006. – 218 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-10-049127-X : 185,00.
- Macrae, C. World class brands [Text] [Текст] / C. Macrae. – Wokingham : Addison-Wesley Publ. Comp., 1991. – 196 p. – ISBN 0-201-54407-5 : 150,00.
- Ястремська, О. М. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання [Текст] [Текст] : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін. – Харків : ХНЕУ, 2013. – 243 с. – Бібліогр.: с. 187-202. – ISBN 978-966-676-575-1 : 60.00.
|