Електронний каталог
рекламна діяльність підприємств України
Документи:
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : Опорний конспект лекцій дисципліни для студентів окр "бакалавр" напряму підгот. "Економіка та п-во"проф. спрямування 6.050108 "Маркетинг" із варіатив. компонентою 6.050108.02"Реклам. бізнес" / Уклад.:Л.М.Шульгіна,О.П.Корольчук,О.А.Чижевська. – К. : КНТЕУ, 2005. – 131с. – 10.97.
- Маркетингові комунікації [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" напрямів "Економіка і підприємництво","Менеджмент","Торгівля" / Уклад.О.М.Мельникович. – К. : КНТЕУ, 2005. – 115с. – 12.92.
- Маркетингові комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: О.М.Мельникович, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 114 с. – Бібліогр.: с. 110-114. – 37.00.
- Бажеріна, К. В. Управління формуванням і використанням торгових марок підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Бажеріна К. В. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2004. – 19с.
- Бервайз, П. Просто лучшее [Текст] = Simply better : Завоевывать и удерживать потребителей,предоставляя самое существенное / П. Бервайз, Ш. Михан ; Пер.с англ.О.Лещенко. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 218с. – ISBN 9785315000433;5-315-00043-5 : 234.00.
- Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 200с. : іл. – Бібліогр.:с.169-173. – ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00.
- Димитрова, С. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Димитрова С. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – К. : ПУСКУ, 2008. – 20с.
- Лисиця, Н. М. Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності [Текст] : Наук.вид. / Н. М. Лисиця, Я. О. Полякова. – Х. : ХНЕУ, 2007. – 232с. – Бібліогр.:С.204-230. – ISBN 966-676-192-0 : 20,00.
- Лозова, О. А. Оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності машинобудівних підприємств [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Лозова О. А. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Запоріжжя : КПУ, 2009. – 20с.
- Мельникович, О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі [Текст] [Текст] : дис. ...канд.екон.наук / Мельникович О. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. А.А. Мазаракі. – Київ, 2009. – 467 с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Мельникович, О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі [Текст] [Текст] : Автореферат дис...д-ра екон.наук / Мельникович О. М. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2009. – 39с.
- Мощенська, О. В. Розвиток міжнародної рекламної діяльності в системі світового ринку послуг [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Мощенська О. В. ; 08.00.02-світове господарство і міжнародні економічні відносини. – Донецьк : МОіНУ ДНУ, 2010. – 20с.
- Шведун, В. О. Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Шведун В. О. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харків : ХНЕУ, 2010. – 20с.
- Юдіна, Н. В. Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Юдіна Н. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : НТУУ КПІ, 2009. – 20с.
|