Електронний каталог
вивчення ринків збуту
Документи:
- Гончарук, Я. А. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський. – 2-ге вид.,доп.і перероб. – К. : КНЕУ, 2004. – 392с. – ISBN 966-574-566-2 : 32.00.
- Єрмошенко, М. М. Комерційна діяльність посередницьких організацій [Текст] : Навч.посібник / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2003. – 345с. – ISBN 966-95193-1-6 : 27.00.
- Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : Навч.посібник / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2001. – 204с. – ISBN 966-95193-2-2 : 14.00.
- Косенков, С. І. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. І. Косенков. – К. : Скарби, 2004. – 464с. – ISBN 966-8016-05-Х : 43.00;55.85.
- Курочкин, А. С. Операционный менеджмент [Текст] : Учеб.пособие / А. С. Курочкин. – К. : МАУП, 2000. – 143с. : илл. – Библиогр.:С140-141. – ISBN 966-608-031-1 : 9.80.
- Лиходій, В. Г. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний посібник / В. Г. Лиходій, М. М. Єрмошенко. – К. : Національна академія управління, 2002. – 404с. – ISBN 966-95193-1-4 : 20.00.
- Стадник, В. В. Менеджмент [Текст] [Текст] : підручник / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – 2-ге вид., випр., допов. – Київ : Академвидав, 2007. – 472 с. – (Альма Матер). – ISBN 978-966-8226-41-0 : 43,80.
- Стадник, В. В. Менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – Київ : Академвидав, 2003. – 463 с. – (Альма Матер). – ISBN 966-8226-11-9 : 21.00.
- Шнайдер, Д. И. Введение в маркетинг технологий и высокотехнологичных товаров производственного назначения [Текст] : Учеб. пособие для студентов / Д. И. Шнайдер. – Х. : ХПИ, 2003. – 454с. – ISBN 966-593-306-Х : 33.00.
- Яременко, О. Л. Операционный менеджмент [Текст] : Учебник для студентов экон. специальностей / О. Л. Яременко, А. М. Сумец. – Х. : Фолио, 2002. – 231с. – ISBN 966-03-1802-2 : 15.00.
|