Електронний каталог
підготовка маркетологів
Документи:
- Маркетинг: будущее начинается сегодня (материалы блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 9 (180). – С. 16-22.
- Портрет професії: маркетолог [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 4. – С. 55-57.
- Результаты рейтинга вузов, готовящих специалистов в сфере маркетинговых коммуникаций [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 12 (160). – С. 48-51.
- Эксперты о проблемах подготовки кадров маркетологов и рекламистов в Украине [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 9. – С. 17-27.
- Зайчук, Г. Педагогічні технології формування професійної компетентції майбутнього маркетолога туристичної сфери [Текст] / Г. Зайчук // Вища школа. – Київ, 2010. – № 1. – С. 37-42.
- Кужилева, О. Украинская система бизнес-образования маркетологов [Текст] / О. Кужилева, О. Переясловская // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 6. – С. 12-14.
- Литовченко, І. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [Текст] / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. – Київ, 2016. – № 11. – С. 19-25.
- Мазараки, А. А. Современные студенты - это прагматичные люди [Текст] / А. А. Мазараки // Маркетинг и реклама. – К., 2005. – №2. – С.7-9.
- Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні [Текст] / М. Окландер // Вища школа. – Київ, 2011. – № 4. – С. 78-82.
- Панченко, А. ТОП - 15 психологических феноменов на вооружении у маркетологов [Текст] / А. Панченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 9-10. – C. 52-54.
- Пирогова, Т. Практик-маркетинг-клуб: когда даже первый блин - не комом! [Текст] / Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. – К., 2005. – №2. – С.4-6.
- Ромащенко, І. Педагогічна технологія іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів [Текст] / І. Ромащенко // Вища школа. – Київ, 2009. – № 12. – С. 45-52.
- Савицкая, Д. Тринадцать распространенных ошибок Email -маркетологов [Текст] / Д. Савицкая // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 4. – С. 48-56.
- Шкурупий, А. Особенности подготовки маркетологов в Украине [Текст] / А. Шкурупий, Ю. Есина // Отдел маркетинга. – К., 2008. – № 6. – С. 9-12.
- Шульгіна, Л. Маркетолог на підприємстві: стратег чи мішень? (Які знання та навички життєво необхідні) [Текст] / Л. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 61-66.
- Щербань, В. Організація та управління магістерською підготовкою фахівців з маркетингу [Текст] / В. Щербань // Вища школа. – К., 2006. – №3. – С. 63-67.
- Юлдашева, О. У. Концепция развития дополнительного образования по специальности "Маркетинг" [Текст] / О. У. Юлдашева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 109-113.
|