Електронний каталог
рекламный бизнес. рекламний бізнес
Документи:
- Гохберг, О. Ю. Концептуальні напрямки державної підтримки розвитку рекламного бізнесу в Україні [Текст] / О. Ю. Гохберг // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 30-36. – (Економічні науки).
- Гохберг, О. Ю. Передумови конкурентоспроможності рекламного бізнесу [Текст] / О. Ю. Гохберг // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2010. – № 3 (47). – С. 102-108. – (Економічні науки).
- Дубовик, О. В. Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів [Текст] / О. В. Дубовик, О. В. Босак // Регіональна економіка. – Львів, 2007. – № 3. – С. 258-264.
- Захараш, А. Социальная ответственность не приносит дивиденды, а создает устойчивую среду для развития бизнеса [Текст] / А. Захараш // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 2-3. – С. 29-31.
- Кацал, І. Мета виправдовує засоби? Етика в рекламному бізнесі [Текст] / І. Кацал // Консалтинг в Україні. – К., 2008. – № 11-12. – С. 26-27.
- Коробко, И. Блиц-информ: опыт профессиональных продаж [Текст] / И. Коробко // Медиа эксперт. – 2004. – №8(16). – С.73-75.
- Носач, Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу [Текст] / Л. Носач // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 4. – С. 38-45.
- Ромат, Е. Социальная ответственность рекламистов и саморегулирование рекламной сферы [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2009. – № 10. – С. 38-45.
- Ромат, Е. Социальная ответственность участников рекламной деятельности и саморегулирование рекламной сферы [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 11 (194). – С. 50-57.
- Ромат, Є. В. Робоча програма підготовки до кваліфікаційного екзамену [Електронний ресурс] [Текст] : програма / Є. В. Ромат, Н. Б. Ткаченко, Л.Л. та ін Данілова ; кафедра маркетингу. – 29-33_18 Р. – Київ : КНТЕУ, 2018.
- Соломянюк, Н. М. Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 53-58.
- Ущаповский, А. В поисках клиентов: что могут предложить украинские рекламщики бизнесу? [Текст] / А. Ущаповский // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – №9. – С. 22-24.
|