Електронний каталог
ідентифікація
Документи:
- Идентификация полимерных материалов [Текст] // Упаковка. – Київ, 2011. – № 1 (80). – С. 74-75.
- Креативная стратегия системы идентификации компании, или... Как разработать носители фирменного стиля [Текст] // Практика рекламы. – Москва, 2009. – № 2. – С. 15-18.
- Kant, C. New approach towards efficient biometric systems [Text] [Текст] = Новий підхід до ефективних біометричних систем / C. Kant // International journal of computing. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – Vol. 10, № 2. – P. 108-113.
- Адаменко, О. "Технічна ідентифікація" - не панацея, а об'єктивна реальність [Текст] / О. Адаменко // Інтелектуальна власність. – Київ, 2012. – № 2. – С. 18-29.
- Апач, М. Морфометричні показники ідентифікації RAPANA VENOSA [Текст] / М. Апач, О. Сидоренко, Г. Буркацька // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2016. – № 2. – С. 117-129.
- Білоус, В. Проблеми інформатизації процесу ідентифікації загиблих під час проведення антитерористичної операції [Текст] / В. Білоус // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2015. – № 2 (230). – С. 67-74.
- Часткова компенсація неповноти формальної аксіоматики при ідентифікації структури металу [Текст] / В. І. Большаков, В. І. Большаков, В. М. Волчук, Ю. І. Дубров // Вісник Національної Академії Наук України. – Київ, 2014. – № 12. – С. 45-48.
- Горінов, О. С. Сучасні методи ідентифікації клієнтів банками України [Текст] / О. С. Горінов, М. В. Колдовський // Актуальні проблеми економіки. – К., 2008. – № 3. – С. 161-166.
- Гуменюк, В. Критерії ідентифікації працездатного населення [Текст] / В. Гуменюк, Г. Міщук // Економіка України. – К. : Преса України, 2008. – № 8. – С. 13-23.
- Дементьєв, В. Сучасна теорія інститутів: ідентифікація предметного поля [Текст] / В. Дементьєв // Економічна теорія. – Київ, 2015. – №1. – С. 26-49.
- Денисенко, А. В. Ідентифікація об'єктів внутрішнього контролю на туристичних підприємствах [Текст] / А. В. Денисенко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 7. – С. 73-75.
- Евсеева, С. Идентификацыия рисков управляющих организаций в сфере ЖКГ на основе концепции заинтересованных сторон [Текст] / С. Евсеева // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – С. 266-270.
- Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти [Текст] / С. Калашнікова // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (54). – С. 12-23.
- Каніщенко, О. Л. Ідентифікація бренда: юридичне визнання і маркетингові реалії [Текст] / О. Л. Каніщенко, О. І. Сухомліна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 6 (58). – С. 62-67.
- Клименкова, А. М. Методика идентификации культурных кодов визуальной рекламы [Текст] / А. М. Клименкова // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 2. – С. 50-56.
- Козин, Н. Г. Идентификация. История. Человек [Текст] / Н. Г. Козин // Вопросы философии. – Москва, 2011. – № 1. – С. 37-48.
- Криштопа, І. І. Досвід ідентифікації податкових ризиків за даними, отриманними в рамках міжнародного обміну інформацією [Текст] / І. І. Криштопа, Я. В. Олійник, Л. І. Бабій // Фінанси України. – Київ : "Академія фінансового управління", 2022. – № 11. – С. 35-48.
- Курбан, О. В. Фейки у сучасних медіа:ідентифікація та нейтралізація [Текст] / О. В. Курбан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2018. – № 3. – С. 96-103.
- Ларионов, И. В. Основные принципы стандартизации процесса идентификации рисков промышленного предприятия [Текст] / И. В. Ларионов // Управление риском. – Москва, 2013. – № 1 (65). – С. 35-43.
- Левковська, Л. Ідентифікація екологічних ризиків об'єктів малої гідроенергетики [Текст] / Л. Левковська, В. Мандзик // Економіст. – Київ, 2016. – № 12. – С. 8-12.
- Лісовий, О. Криза самоідентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій [Текст] / О. Лісовий // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 4 (43). – С. 113-118.
- Луговской, Д. В. Финансовые обязательства как элемент финансовой отчетности: вопросы идентификации [Текст] / Д. В. Луговской, Ю. А. Абросимова // Международный бухгалтерский учет. – Москва, 2014. – № 3(297). – С. 19-23.
- Мазанюк, О. О. Ідентифікація основних проблем розвитку підприємств в Україні: інноваційно-технологічний вимір [Текст] / О. О. Мазанюк, О. С. Толкач // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 2. – С. 124-127.
- Мазаракі, А. Ідентифікація контенту національного брендингу [Текст] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2019. – № 2(124). – С. 5-33.
- Мальченко, О. До методології ідентифікації історичних гармат [Текст] / О. Мальченко // Київська старовина. – Київ, 2012. – № 2 (404). – С. 77-93.
- Найдьонов, О. Реалізація української націоналістичної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства [Текст] / О. Найдьонов // Вища освіта України. – Київ, 2016. – № 2. – С. 66-72.
- Наливайко, Т. Л. Ідентифікація понятійно-категорійного апарату адаптивного управління [Текст] / Т. Л. Наливайко // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 9. – С. 95-102.
- Новиков, Л. Самоидентификация в социальных медиа. Рефлексии рекламщика [Текст] / Л. Новиков // Стратегии. – Киев, 2014. – № 1-2 (143). – С. 48-51.
- Орлевич, І. "Народний дім" у Львові: заснування, етапи діяльності, роль у національній ідентифікації галицьких українців [Текст] / І. Орлевич // Київська старовина. – Київ, 2012. – № 1 (403). – С. 35-54.
- Павлюк, В. Ідентифікація суб'єктів превентивного антикризового управління підприємством [Текст] / В. Павлюк // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 5 (97). – С. 34-41.
- Павлюченко, Ю. П. Використання комп'ютерної системи ідентифікації при виявленні фальсифікації продовольчих товарів [Текст] / Ю. П. Павлюченко // Сучасні проблеми товарознавства. – К. : КНТЕУ, 2004. – С.241-247.
- Партола, А. І. Розвиток підприємств водного транспорту України на основі кластерної моделі [Текст] / А. І. Партола // Економіка та держава. – Київ, 2018. – №8. – С. 85-89.
- Петров, К. Є. Метод ранжирования альтернатив при проведении процедуры коллективного экспертного оценивания [Текст] / К. Є. Петров, А. А. Дейнеко, О.В. ті ін. Чалая // Радіоелектроніка , інформатика , управління. – 2020. – № 2. – С. 84- 94.
- Петрова, І. Ідентифікація стратегії управління персоналом: родові ознаки та видові відмінності [Текст] / І. Петрова // Україна: аспекти праці. – Київ, 2011. – № 5. – С. 9-14.
- Піскун, В. Незалежність України як визначальний чинник національної ідентифікації українців [Текст] / В. Піскун // Історія України. – 2004. – №43. – С.1-6.
- Ріппа, М. Порівняння ідентифікаційних ознак податкових служб світу [Текст] / М. Ріппа, Т. Тучак // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2010. – № 4. – С. 124-130.
- Сергєєва, Н. В. Удосконалення підходів до визнання та обліку капітальних інвестицій [Текст] / Н. В. Сергєєва // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2020. – № 1. – С. 65-74.
- Смоляр, Л. Формування підходу до ідентифікації промислових кластерів [Текст] / Л. Смоляр, О. Райчева // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2013. – № 5. – С. 346-352.
- Соломенко, О. Є. Ідентифікація фінансового ризику малого підприємства на засаді концепції фінансової рівноваги [Текст] / О. Є. Соломенко // Проблеми науки. – К., 2006. – № 9. – С. 21-24.
- Стефаненко, М. М. Ідентифікація функції контролінгу в сфері управління [Текст] / М. М. Стефаненко // Економіка та держава. – К., 2007. – № 3. – С. 24-26.
- Суходоля, О. М. Методологічні ідентифікації та стратегування рівня енергетичної безпеки України [Текст] / О. М. Суходоля, Ю. М. Харазішвіві, Д. Г. Бобко // Економіка України. – Київ : Преса України, 2020. – № 6. – С. 20-42.
- Таланова, Ж. Проблема ідентифікації найвищого освітнього рівня за міжнародною стандартизацією освіти України [Текст] / Ж. Таланова // Вища освіта в Україні. – К., 2008. – № 1. – С. 18-23.
- Телегин, В. Товарные цепи поставок. Система стандартов [Текст] / В. Телегин // Стандарты и качество. – М., 2007. – № 11. – С. 82-86.
- Флорек, М. Ідентифікація топографічних брендів туризму: методи і фактори застосування [Текст] / М. Флорек, К. Янішевська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 12 (150). – С. 543-553.
- Шиманська, В. В. Стратегічне управління туристичним комплексом: ідентифікація основних проблем та векторів розвитку [Текст] / В. В. Шиманська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2015. – № 1 (26). – С. 90-94.
- Шпильова, В. О. Ідентифікація факторів конкурентоспроможності сучасного підприємства в процесі формування його конкурентних переваг [Текст] / В. О. Шпильова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 4. – С. 58-61.
- Юринець, З. Ідентифікація та діагностика перешкод створення інновацій [Текст] / З. Юринець // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 152-158.
|