Електронний каталог
політика цін
Документи:
- Основи ціноутворення [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Н. І. Верхоглядова, С. Б. Ільіна, Н. А. Іваннікова, Я. Я. Слабко. – К. : Кондор, 2007. – 251с. – Бібліогр.:С.246-248. – ISBN 966-351-082-Х;9799663510827 : 28,50.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Пилипенко, А. Я. Господарське право [Текст] : Курс лекцій:Навч.посiбник для юридичних факультетів вузiв / А. Я. Пилипенко, В. С. Щербина. – К. : Вентурi, 1996. – 288с. – ISBN 5-7707-9282-5 : 700 000;5.00;8.00;5.40.
- Тарасевич, В. М. Ценовая политика предприятия [Текст] : Учебник для студентов высших учеб.заведений,обучающихся по экономическим специальностям / В. М. Тарасевич ; Под ред.Г.Л.Багиева. – СПб. : Питер, 2001. – 271с. : илл. – (Учебник для вузов). – Библиогр.263с. – ISBN 5-318-00281-1;9785318002816 : 42.00.
|