Електронний каталог
торгова марка
Документи:
- "Вітмарк-Україна" : розвиток через інновації [Текст] [Текст] : кейс з дисципліни "Продакт плейсмент" / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 268/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 14 с. – 13,00.
- National contest "Golden Trade Marks" [Текст] = Національний конкурс "Золоті торгові марки" : Офіційний каталог спонсорів, переможців та учасників : Official catalogue of the sponsors, winners and participants. – Kyiv : Premier TSV, 2002. – 382 p. – ISBN 966-7867-23-4.
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.29 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2001. – 251с. – 10.00.
- Національний конкурс "Золоті торгові марки 2002" [Електронний ресурс] [Текст] : Друга урочиста церемонія нагородження переможців. 200 хв. / Телерадіокомпанія "Золоті ворота". – 2002.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Hill, C. W. International business [Текст] : Competing in the global marketplace / C. W. Hill. – Boston : Irwin/McGraw-Hill, 2000. – 692 p. : CD-ROM. – ISBN 0-07-235533-6.
- Hill, C. W. International business [Текст] : Competing in the Global Marketplace / C. W. Hill. – 3rd ed. – 2000. – 0-07-235483-6.
- Kapferer, J.-N. FAQ : La marque [Текст] : La marque en questions: reponses d'un specialiste / J.-N. Kapferer. – Paris : Dunod, 2006. – 218 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-10-049127-X : 185,00.
- Macrae, C. World class brands [Text] [Текст] / C. Macrae. – Wokingham : Addison-Wesley Publ. Comp., 1991. – 196 p. – ISBN 0-201-54407-5 : 150,00.
- Southall, B. The A-Z of record labels [Text] [Текст] / B. Southall ; foreword by Chris Wright. – London : Sanctuary Publ. Ltd., 2000. – 206 p. – ISBN 1-86074-281-5 : 160,00.
- Афанасьєва, О. П. Маркетингова політика підприємств на ринку м'яса та м'ясопродуктів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Афанасьєва О. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2016. – 20 с.
- Бихова, О. М. Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Бихова О. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харків : ХНЕУ, 2011. – 20 с.
- Гладій, Х. Г. Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Гладій Х. Г. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – 20с.
- Іскра, О. О. Управління торговельною маркою роздрібних мереж [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Іскра О. О. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Донецьк : ДонУЕІТ, 2010. – 20с.
- Кавасаки, Г. Как свести конкурентов с ума [Текст] = How to drive your competition crazy : Создайте отрыв,получите прибыль и наслаждайтесь / Г. Кавасаки ; Пер.с англ. – М. : Росмэн-Бизнес, 2004. – 317с. – Библиогр.:С.313-317. – ISBN 5-353-01602-5;0-7868-8163-1(англ.) : 54.00.
- Козин, Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Козин Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2015. – 20 с.
- Кужилєва, О. В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кужилєва О. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 18с.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Легкий, О. А. Цифрові комунікаційні інструменти маркетингу пивоварних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Легкий О. А. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – 20 с.
- Наторіна, А. О. Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Наторіна А. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2015. – 20 с.
- Посторонко, В. М. Маркетингове оцінювання конкурентного потенціалу підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Посторонко В. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Херсон : ХНТУ, 2013. – 20 с.
- Темпорал, П. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] = Advanced brand management / П. Темпорал ; Пер. с англ. – СПб. : Нева, 2004. – 286с. – ISBN 5-7654-3391-Х;0-471-47925-Х(англ.) : 27.12.
- Угрімова, І. В. Формування механізму реструктуризації промислових підприємств (на прикладі м'ясопереробних підприємств України) [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Угрімова І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ПВНЗ "Європ. ун-т", 2015. – 21 с.
- Чармэссон, Г. Торговая марка:как создать имя, которое принесет миллионы [Текст] = The name's the thing / Г. Чармэссон ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 222с. – ISBN 5-314-00086-5;0-8144-7755-0(англ.) : 22.32;10.00.
- Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства [Текст] [Текст] : монографія / В. Г. Щербак, Г. О. Холодний, О. В. Птащенко, О. М. Бихова. – Харків : ХНЕУ, 2013. – 250 с. – Бібліогр.: с.182-202. – ISBN 978-966-676-567-6 : 60.00.
- Яневич, М. М. Система інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Яневич М. М. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2015. – 20 с.
|