Електронний каталог
маркетинговий аудит
Документи:
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К. : Професіонал, 2004. – 223с. – ISBN 966-8556-29-1 : 28.00.
- Верзілова, Г. Р. Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис....канд екон. наук / Верзілова Г. Р. ; 08.00.09 - бух. облік, аналіз та аудит( за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2020. – 23 с.
- Кларк, Г. Маркетинг сервиса,приносящего прибыль [Текст] = Marketing a service for profit / Г. Кларк ; пер.с англ. – Киев : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг). – Библиогр.: с.289. – ISBN 966-346-182-9;9789663461823 : 43,00.
- Корягіна, С. В. Маркетинговий аудит [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 319 с. – Бібліогр.: с. 272-277. – ISBN 978-617-673-304-1 : 350.00.
- Яцишина, Л. К. Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. К. Яцишина. – Київ : КНУТТД, 2013. – 232 с. – ISBN 978-966-409-125-8 : 66.00.
|