Електронний каталог
цільовий маркетинг
Документи:
- Авдашева, С. Б. Теория организации отраслевых рынков [Текст] : Учебник / С. Б. Авдашева. – М. : Из-во Магистр, 1998. – 320с. – ISBN 5-89317-082-2 : 18.90.
- Белошапка, А. И. Стратегии достижения целей в бизнесе:теория и практика [Текст] / А. И. Белошапка. – Дн. : Пороги, 2003. – 797с. – ISBN 966-525-325-2 : 103.00.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Маркетинг [Текст] : Учебник-практикум для студентов высших учеб.заведений / Н. П. Ващекин, Т. Н. Парамонова, В. И. Зонов, Ж. Ларто ; Под ред.Н.П.Ващекина. – М. : МГУК, 1999. – 570с. – Библиогр.:С.559-566. – ISBN 5-8032-0012-3 : 38.40.
- Губерник, А. О. Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Губерник А. О. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (виробництво готових металевих виробів та устаткування). – Одеса : ОДЕУ, 2007. – 20с.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Окландер, М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 207 с. – Бібілогр.: c. 204-207. – ISBN 978-617-673-314-0 : 100.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 207 с. – Бібліогр.: c. 204-207. – ISBN 978-611-01-1026-6 : 140.00.
|