Електронний каталог
збутова стратегія
Документи:
- Barrere, C. La mode [Текст] : Une economie de la creativite et du patrimoine, a l'heure du marche / C. Barrere, W. Santagata. – Paris : La documentation Francaise, 2005. – 278 p. – (Questions de culture). – (Дар Посольства Франції в Україні). – Bibliogr.: p. 267-270. – ISBN 2-11-005957-5 : 311,00.
- Seltz, D. D. Industrial selling [Text] [Текст] : gateway to the million dollar sale! / D. D. Seltz. – New York : McGRAW-HILL Book Comp., 1976. – 212 p. – ISBN 0-07-056209-1 : 65,00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К. : Професіонал, 2004. – 223с. – ISBN 966-8556-29-1 : 28.00.
- Висоцький, А. Л. Управління збутовим потенціалом машинобудівних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Висоцький А. Л. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Львів : НУ "Львів. політехніка", 2015. – 25 с.
- Дурович, А. П. Маркетинг в предпринимательской деятельности [Текст] / А. П. Дурович. – Мн. : Финансы,учет,аудит, 1997. – 464с. : Табл. – ISBN 985-6082-14-5 : 20.00.
- Костоглодов, Д. Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с. – Библиогр.:104с. – ISBN 5-86065-051-5 : 4.40.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
|