Електронний каталог
якість послуг
Документи:
- Добровільна сертифікація перукарських та косметичних послуг - гарантоване підтвердження їхньої високої якості [Текст] // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2012. – № 4 (77). – С. 63-65.
- Borek-Wojciechowska, R. Application of the Pareto-Lorenz diagram to evaluation of medical care quality [Текст]. Part II : Quality management / R. Borek-Wojciechowska, S. Klokow, J. Zuchowski // Global safety of commodity and environment. Quality of life. – Київ : ТОВ"Вид-во "Книга", 2006. – Vol.I. – C. 211-215.
- Brax, S. The "Kibsification" of architectural services - case study [Текст] / S. Brax // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 77-90.
- Jin, L. Y. An integrated model of customer satisfaction after service failure and recovery : Focused on airline service [Текст] / L. Y. Jin, H. S. Kim // Focusing new century : Commodity - trade - environment. – Beijing : China Agriculture Press, 2004. – Vol. II. – C. 580-588.
- Nicholls, R. Service design : incorporating customer B [Текст] / R. Nicholls // Marketing uslug profesjonalnych. – Poznan : Infomila, 2006. – Tom 6. – C. 210-217.
- Бакалінський, О. Як пасажири оцінюють якість обслуговування [Текст] / О. Бакалінський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 5-6 (69). – С. 20-28.
- Бакуліна, Г. Оцінювання якості надання інформації населенню інформаційними службами АЕС України [Текст] / Г. Бакуліна, В. Котеленець, І. Платонова // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2011. – № 2 (69). – С. 56-60.
- Баумгартен, Л. Сервисные процессы в гостинице: опеределение качества и надежности [Текст] / Л. Баумгартен // Стандарты и качество. – М., 2008. – № 12. – С. 78-80.
- Бессонова, Л. Гарантия успеха. Использование метода QFD для улучшения услуг общественного питания [Текст] / Л. Бессонова, М. Успенская // Стандарты и качество. – М., 2008. – № 12. – С. 74-76.
- Віткін, Л. Як визначити ступінь небезпеки продукції [Текст] / Л. Віткін, С. Лапач // Стандартизація, сертифікація, якість. – К., 2007. – № 3. – С. 48-54.
- Галан, Л. В. Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобильного зв'язку [Текст] / Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2017. – № 4. – С. 183-193.
- Гаргар, Г. А. Становлення ринку гостинності та якість туристичних послуг [Текст] / Г. А. Гаргар // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2011. – № 8 (106). – С. 92-102.
- Долечек, В. Підходи до побудови моделі гарантії якості послуг [Текст] / В. Долечек // Економіст. – К., 2004. – №4. – С.69-71.
- Иванов, К. Стандартизация гостиничных услуг: краткий обзор и оценка [Текст] / К. Иванов // Стандарты и качество. – Москва, 2009. – № 7. – С. 94-98.
- Коваленко, В. П. Генезис, еволюція та тенденції управління якістю послуг [Текст] / В. П. Коваленко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 19. – С. 68-70.
- Костецький, В. Фінансовий супермаркет як складова моделі системи підвищення якості надання фінансових послуг [Текст] / В. Костецький, А. Бутов // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – № 3. – С. 60-72.
- Кравцова, С. Класифікація показників якості готельних послуг [Текст] / С. Кравцова, М. Стригунова, М. Читалкіна // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2012. – № 5 (78). – С. 54-60.
- Крап, Н. Якість туристичних послуг на Львівщині [Текст] / Н. Крап, В. Юзевич // Стандартизація, сертифікація, якість. – Київ, 2010. – № 4 (65). – С. 64-65.
- Кронин, Д. Новый взгляд на концептуализацию воспринимаемого качества услуг: иерархический подход [Текст] / Д. Кронин, М. Брэди // Отдел маркетинга. – К., 2004. – №06. – С.13-22.
- Круглов, М. Новые тенденции контроля качества услуг [Текст] / М. Круглов // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – М., 2004. – №03. – С.32-33.
- Майкл, Брейди Новый взгляд на воспринимаемое качество услуг: иерархический подход [Текст] / Брейди Майкл // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2004. – №4(52). – С.56-68.
- Максименко, О. Через прозорі відносини до якості посліг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 4. – С. 31-37.
- Матвійчук, В. М. Упровадження в Україні стандартів якості соціальних послуг населенню [Текст] / В. М. Матвійчук // Фінанси України. – Київ, 2014. – № 6 (223). – С. 7-18.
- Матисон, В. А. Оценка качества ресторанных услуг [Текст] / В. А. Матисон, К. В. Китайкин // Пищевая промышленность. – Москва, 2009. – № 11. – С. 34-35.
- Новак, М. В. Людський фактор в управлінні якістю послуг підприємств готельного господарства [Текст] / М. В. Новак // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К. : КНТЕУ, 2003. – С.191-199.
- Побережна, З. М. Забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній на основі комплексного оцінювання якості авіапослуг [Текст] / З. М. Побережна // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2019. – № 9. – С. 21-26.
- Полухина, А. Сфера туризма: современная концепция управления [Текст] / А. Полухина, Ф. Удалов, Г. Сапрыкина // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2011. – № 6. – С. 79-85.
- Пономарева, Т. А. Использование технологий бенчмаркинга для улучшения качества услуг [Текст] / Т. А. Пономарева // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2005. – № 5. – С.37-43.
- Рудавська, І. Методика оцінювання якості послуг у сфері охорони здоров'я: загальна концепція [Текст] / І. Рудавська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 9 (147). – C. 481-491.
- Руденко, М. В. Теоретичні основи та особливості формування якісних ознак банківських послуг [Текст] / М. В. Руденко // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2012. – №4 (56). – С. 232-236. – (Економічні науки).
- Сікулич, д. Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів: за даними готельного бізнесу [Текст] / д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 480-487.
- Стоянова, С. Основные моменты развития персонала в туристической сфере на основе европейского опыта [Текст] / С. Стоянова // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2010. – № 4. – С. 42-43.
- Ткачук, С. В. Практичні підходи до формування якості постуг [Текст] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С.А. та ін. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 69-75.
- Туватова, В. Е. Проблемы и перспективы повышения качества услуг в гостиничном бизнесе [Текст] / В. Е. Туватова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 3 (89). – С. 76-82.
- Цьохла, С. Актуалізація підвищення якості послуг у розвитку курортно-рекреаційної сфери України [Текст] / С. Цьохла // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 59-72.
- Шишкина, Л. Международные стандарты ISO серии 9000 путь к повышению качества услуг гостиничной индустрии Украины [Текст] / Л. Шишкина // Ресторанный и гостиничный бизнес. – К., 2008. – № 1. – С. 46-51.
|