Електронний каталог
маркетинговое планирование. маркетингове планування
Документи:
- Преодоление барьеров планирования: Что нужно знать о разработке плана маркетинга [Текст] // Новый маркетинг. – К., 2004. – №10. – С.34-38.
- Роль маркетингового планирования [Текст] // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 2. – С. 131-142.
- Буднікевич, І. М. Маркетингове планування на підприємсиві вумовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 9. – С. 88-90.
- Виноградова, О. В. Стратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 4. – С. 29-37.
- Віннікова, І. І. Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства [Текст] / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 46-47.
- Ефимова, С. Маркетинговое планирование главных сфер бизнеса [Текст] / С. Ефимова // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 28-31.
- Корінєв, В. Л. Стратегічне планування маркетингу як складова адаптивного управління підприємством [Текст] / В. Л. Корінєв, Д. О. Мартиненко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 3 (78). – С. 71-74.
- Левків, Г. Я. Алгоритм розробки стратегічного плану маркетингового менеджменту на підприємствах АПК [Текст] / Г. Я. Левків // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 4. – С. 99-105.
- Мартиненко, Л. О. Механізм маркетингового планування на підприємстві [Текст] / Л. О. Мартиненко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 2 (77). – С. 109-112.
- Павлюк, В. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування в банківській сфері [Текст] / В. Павлюк // Банківська справа. – К., 2003. – №6. – С.30-38.
- Пащук, Л. Контроль эффективности в маркетинговом планировании [Текст] / Л. Пащук // Маркетинг и реклама. – Київ, 2014. – № 6 (213). – С. 18-22.
- Соломянюк, Н. М. Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Текст] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 11 (162). – С. 126-129.
- Сулицкий, В. Н. Имитационное моделирование в маркетинговом планировании [Текст] / В. Н. Сулицкий // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 6 (80). – С. 29-40.
- Федеев, С. Стратегическое планирование - слабое звено [Текст] / С. Федеев // Отдел маркетинга. – К., 2005. – №5. – С.7-8.
- Черенков, В. И. Об истории и развитии концепции и техники SWOT-анализа [Текст] / В. И. Черенков // Маркетинг и маркетинговые исследования. – Москва, 2009. – № 6 (84). – C. 434-451.
- Ярошевська, О. В. Анализ комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. В. Ярошевська // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С. 190-198.
|