Електронний каталог
рекламна компанія
Документи:
- Fallon, I. The Brothers [Text] [Текст] : the rise & rise of Saatchi & Saatchi / I. Fallon. – London : Hutchinson, 1988. – 368 p. – ISBN 0-09-170890-7 : 120,00.
- Johnston, R. Marion Harper [Text] [Текст] : an unauthorized biography / R. Johnston. – Chicago : Crain Books, 1982. – 286 p. – ISBN 0-87251-073-5 : 95,00.
- Wasserman, D. "That's our new ad campaign ..." [Text] [Текст] : a handy guide for CEO's, presidents, ad managers, account executives, art directors, copywriters, students, and anybody else who wants to learn how to create better ads / D. Wasserman. – Lexington : Lexington Books, 1988. – 188 p. – ISBN 0-669-16974-9 : 80,00.
- Айзенберг, М. Менеджмент рекламы [Текст] / М. Айзенберг. – М. : Интел Тех, 1993. – 80с. – ISBN 5-86371-012-8 : 35000.00.
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
- Гуляев, В. Г. Организация туристской деятельности [Текст] : Учеб.пособие / В. Г. Гуляев. – М. : Нолидж, 1996. – 312с. – Библиогр.:С.294-306. – ISBN 5-89251-005-0 : 10.00;12.60.
- Катернюк, А. В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама [Текст] : Учеб.пособие / А. В. Катернюк. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 316с. – ISBN 5-222-01525-4 : 20.40;15.00;19.92.
- Коган, А. Ф. Реклама в малом бизнесе [Текст] / А. Ф. Коган, Н. Н. Шапошникова. – Харьков : Рубикон, 1994. – 78с. – ISBN 5-7707-6689-1 : 67 500.00.
- Музыкант, В. Л. ===Теория и практика современной рекламы [Текст] : Учеб.пособие. Ч.2 / В. Л. Музыкант. – М. : Еввразийский регион, 1998. – 328с. : ил. – ISBN 5-86217-102-9 : 20.50.
- Музыкант, В. Л. Теория и практика современной рекламы [Текст] : Учеб.пособие. Ч.2 / В. Л. Музыкант. – М. : Еввразийский регион, 1998. – 328с. : илл. – ISBN 5-86217-102-9 : 20.50;41.00.
- Песоцкий, Е. А. Современная реклама.Теория и практика [Текст] / Е. А. Песоцкий. – 2-е изд.перераб. и доп. – Ростов на/Д : Феникс, 2003. – 347с. : илл. – (Психология бизнеса). – ISBN 5-222-03497-6 : 24.00.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 386с. – ISBN 966-8253-64-7 : 33.00;22.00;28.00;29.00.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Шпак, В. І. Розвиток малого підприємництва в Україні [Текст] [Текст] / В. І. Шпак. – Київ : МАУП, 2002. – 112 с. – Бібліогр.: с. 107-110. – ISBN 966-608-203-9 : 30.00.
|