Електронний каталог
маркетингова політика
Документи:
- Маркетингова політика розповсюдження [Текст] : робоча програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 6.050108 "Маркетинг" / уклад. І.С. Луценко ; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 176/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 с. – 5.09.
- Маркетингова політика розповсюдження [Текст] : програма дисципліни для студентів ОКР "бакалавр" напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" професійного спрямування 6.050108 "Маркетинг" / уклад. І.С. Луценко ; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 172/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 8 с. – 7.80.
- Маркетингова товарна політика [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" / Уклад.Н.Б.Ткаченко. – К. : КДТЕУ, 1999. – 98с. – 8.60.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – К. : НМЦВО МОіН України,Студцентр, 2003. – 400с. – ISBN 966-7530-27-2 : 28.00;24.00.
- Маркетинг:принципи і функції [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Студцентр, 2001. – 320с. – ISBN 966-7530-15-9 : 23.00;20.00.
- Маркетинг:принципи та функції [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – 3-є вид.,перероб.і доп. – Х. : Студцентр, 2002. – 320с. : іл.;табл. – Бібліогр.:94 назви. – ISBN 966-7530-20-5 : 23.00.
- Социология и психология управления [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Ю. Н. Аксененко, В. Н. Каспарян, С. И. Самыгин, И. О. Суханов ; Под общ.ред.С.Н.Епифанова. – Ростов на/Д : Феникс, 2001. – 512с. – ISBN 5-222-02063-0 : 28.80.
- Беляевский, И. К. Маркетинговое исследование:информация,анализ,прогноз [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / И. К. Беляевский. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 320с. – ISBN 5-279-02220-9 : 28.00;30.72.
- Бєлянцев, М. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. І. Бєлянцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. – К. : ЦНЛ, 2005. – 330с. – ISBN 966-364-037-5 : 26.00;34.00.
- Біловодська, О. А. Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [Текст] [Текст] : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 234 с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-617-673-690-5 : 165.00.
- Верба, В. А. Організація консалтингової діяльності [Текст] : Навч.посібник / В. А. Верба, Т. І. Решетняк. – К. : КНЕУ, 2000. – 241с. – ISBN 966-574-173-Х : 13.00.
- Витале, Дж. Как ввести покупателя в транс: новая психология продаж и маркетинга [Текст] [Текст] / Дж. Витале ; пер. пер.с англ. А.В.Гарбарук. – Москва : Эксмо, 2010. – 208с. – Библиогр.:с.205-207. – ISBN 9785699406579 : 84.00.
- Войчак, А. В. Маркетинговий менеджмент [Текст] : Пiдручник / А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 1998. – 268с. – ISBN 966-574-050-4 : 8.80;9.00;12.00.
- Гастингс, Х. Практические пути улучшения маркетинга для роста вашего бизнеса [Текст] [Текст] / Х. Гастингс, Дж. Саперштайн ; пер. с англ. В.А. Сомило. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2012. – 226 с. – ISBN 978-966-415-037-5 : 100.00.
- Герасимчук, Т. А. Маркетинг підприємства торгівлі в соціальних мережах [Текст] [Текст] : дис...д-ра філософії / Герасимчук Т. А. ; 075- Маркетинг; наук. кер. Т.В. Дубовик. – Київ, 2021. – 197 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 182-197.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – М. : Дашков и К, 1999. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 13,68;.
- Голиков, Е. А. Маркетинг и логистика [Текст] : Учеб.пособие / Е. А. Голиков. – 2-е изд. – М. : Дашков и К, 2000. – 412с. – ISBN 5-8316-0006-8 : 19.20.
- Гончарова, Н. П. Маркетинг инновационного процесса [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Н. П. Гончарова, П. Г. Перерва. – К. : ВИРА-Р. – 267с. – ISBN 966-95172-3-0 : 9.00.
- Гончарук, В. А. Маркетинговое консультирование [Текст] / В. А. Гончарук. – М. : Дело, 1998. – 248с. – ISBN 5-7749-0077-0 : 14.10.
- Гончарук, В. А. Развитие предприятия [Текст] / В. А. Гончарук. – М. : Дело, 2000. – 208с. – ISBN 5-7749-0175-0 : 22.80.
- Даниленко, М. І. Інтернет-маркетинг підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд. екон. наук / Даниленко М. І. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2016. – 23 с.
- Даниленко, М. І. Інтернет-маркетинг підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : дис...канд. екон. наук / Даниленко М. І. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. С.В. Мельниченко. – Київ, 2016. – 203 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 186-203. - Дод.
- Дойль, П. Маркетинг-менеджмент и стратегии [Текст] [Текст] = Marketing management and strategy / П. Дойль ; пер.с англ. – 3-е междунар. изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 538 с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00474-1;0-273-65150-1 : 50.40;54.00.
- Дойль, П. Маркетинг,ориентированный на стоимость [Текст] : Маркетинговые стратегии для обеспечения роста компании и увеличения ее акционерной стоимости / П. Дойль ; Под общ.ред.Ю.Н.Каптуревского.Пер.с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 480с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00226-9 : 43.20.
- Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Дорошев. – М. : ИНФРАП-М, 2000. – 285с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000090-9 : 16.20;12.10;15.72.
- Дорошев, В. И. Введение в теорию маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Дорошев. – М. : ИНФРАП-М, 2001. – 285с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000656-7 : 16,00.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2002. – 360с. – ISBN 966-574-386-4 : 19.00.
- Жиндер, Ж.-Л. Маркетинг без тормозов [Текст] / Ж.-Л. Жиндер ; Пер. с англ. – Новосибирск : Сибирское университетское изд-во, 2003. – 335с. – ISBN 5-94087-071-6 : 57.60.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах, рисунках,таблицах [Текст] [Текст] : учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2010. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 9785160013862 : 90.70.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах, рисунках,таблицах [Текст] : Учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2000. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000011-9 : 22.44.
- Завьялов, П. С. Маркетинг в схемах,рисунках,таблицах [Текст] : Учеб.пособие / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 496с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000011-9 : 21.96.
- Кириллов, А. Т. Маркетинг в туризме [Текст] / А. Т. Кириллов, Л. А. Волкова. – СПб. : Издательство С.-Петербургского университета, 1996. – 184с. – Библиогр.:С.175-177. – ISBN 5-288-01492-2 : 9.00;5.00.
- Корольков, И. И. Маркетинг [Текст] : Учеб.пособие / И. И. Корольков. – К. : КТЭИ, 1990. – 92с. – ISBN 5-7707-0034-3 : 0,30.
- Кулибанова, В. В. Маркетинг: сервисная деятельность [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Кулибанова. – СПб. : Питер, 2000. – 240с. : ил. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00272-5 : 17.04.
- Лошенюк, І. Р. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. – Київ : Дакор; КНТ, 2008. – 183 с. – Бібліогр.: с. 181-182. – ISBN 978-966-8379-44-4(Дакор); 978-966-373-404-0(КНТ) : 50.00.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 272с. – ISBN 966-574-317-1 : 18.60.
- Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Навч.посібник / Т. І. Лук'янець. – К. : КНЕУ, 2000. – 378с. – ISBN 966-574-009-1 : 21.00.
- Магалецький, А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : автореферат дис...канд.екон.наук / Магалецький А. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2011. – 22 с.
- Магалецький, А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Магалецький А. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук.кер.С.В.Мельниченко. – Київ, 2011. – 204 с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Маслова, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Задачи,логические схемы,тесты / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик ; Гл.ред.В.Усманов. – СПб. : Питер, 2001. – 128с. : ил. – (Учебное пособие). – ISBN 5-318-00107-6 : 12.36.
- Маслова, Т. Д. Маркетинг [Текст] : Учебник / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2002. – 397с. – (Учебники для вузов). – ISBN 5-318-00763-5 : 30.00;36.12.
- Мельникова, І. М. Маркетингова політика комерційного банку на депозитному ринку [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Мельникова І. М. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг.Наук.кер.Н.П.Шульга. – К., 2001. – 234с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Мельниченко, С. В. Маркетингова політика в готельному бізнесі [Текст] [Текст] : монографія / С. В. Мельниченко, А. В. Магалецький. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 344 с. – Бібліогр.: с. 327-343. – ISBN 978-966-629-526-5 : 70.00.
- Мороз, Л. А. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник.Збірник вправ / Л. А. Мороз ; За ред.Л.А.Мороза. – Л. : Інтелект, 1999. – 244с. – ISBN 966-553-171-9 : 27.50.
- Мороз, Л. А. Маркетинг [Текст] : І.Навчальний збірник. ІІ.Збірник вправ / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; За ред.Л.А. Мороз. – Л. : Інтелект, 1999. – 244с. – ISBN 966-553-171-9 : 27,50;20,00.
- Нiколенко, Ю. В. Основи економiчної теорiї [Текст] : Пiдручник.У 2 кн. Кн.2 : Пiдприємництво,маркетинг,менеджмент.Вiдтворення в нацiональному та свiтовому господарствi / Ю. В. Нiколенко, О. М. Дiденко. – К. : Либiдь, 1994. – 272с. – ISBN 5-325-00479-4(кн.2) : 0.63.
- Основи економічної теорії [Текст] : Пiдручник:У 2 кн. Кн.2 : Пiдприємництво,маркетинг,менеджмент.Вiдтворення в нацiональному та свiтовому господарствi / Ю. В. Ніколенко, М. М. Діденко, А. В. Шегда, О. М. Діденко ; За ред.Ю.В.Нiколенка. – 2-ге вид.,перероб.i доп. – К. : Либiдь, 1998. – 272с. – ISBN 966-06-0006-2(кн.2) : 4.50.
- Павленко, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – 2-ге вид.,доп.і випр. – К. : КТЕУ, 2001. – 106с. : іл. – ISBN 966-574-227-2 : 9.00.
- Павленко, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КТЕУ, 2003. – 246с. – ISBN 966-574-431-3 : 32.00;35.00.
- Павленко, А. Ф. Маркетингова політика ціноутворення [Текст] : Монографія / А. Ф. Павленко, В. Л. Корінєв. – К. : КНЕУ, 2004. – 332с. – ISBN 966-574-684-7 : 24.00.
1
2
|