Електронний каталог
спонсорство
Документи:
- Організація зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад. Т.В. Дубовик; Каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 93с. – Бібліогр.:89-90. – 17.04.
- M, T. A sponsorship guide for twelve-step programs [Текст] / T. M. – Ney York : St.Martin's Griffin, 1998. – 206 p. – ISBN 0-312-18182-5 : 40.00.
- Smith, P. R. Marketing communications [Текст] : An integrated approach. / P. R. Smith. – London : Kogan Page, 1997. – 403 p. – ISBN 0-7494-0775-1.
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
- Клинтон, Б. Жить отдавая.Как каждый из нас может изменить мир [Текст] [Текст] / Б. Клинтон ; [пер. с англ. С.В. Артемова]. – Москва : Эксмо, 2008. – 336с. – (VIP-персоны). – ISBN 9785699319879 : 99.30.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Смит, П. Р. Маркетинговые коммуникации:комплексный подход [Текст] = Marketing communications an integrated approach / П. Р. Смит. – Пер.со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2003. – 796с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-7767-64-7;9789667767648 : 110,00;108,00;90,00.
|