Електронний каталог
бренд
Документи:
- Brand management [Text] [Текст] = Бренд-менеджмент: опор. конспект лекцій : lecture notes;academic degree "Master"; fields of science 07 "Management and Administration", 24"Service arеа"; specialties 073 "Management ",241" Hotel and Restaurant Business"; specializations "Trade Management", "Hotel and Restaurant Managem... / authors: M.U.Chykusova; Marketing and Advertising Department. – Kyiv : KNUTE, 2017. – 110 p. – Bibliography: p. 108-109. – 43.00.
- Brands Point. Международная конференция по брендингу 2004 [Текст] : Видеозапись конференции. – 2004. – 14.85.
- National contest "Golden Trade Marks" [Текст] = Національний конкурс "Золоті торгові марки" : Офіційний каталог спонсорів, переможців та учасників : Official catalogue of the sponsors, winners and participants. – Kyiv : Premier TSV, 2002. – 382 p. – ISBN 966-7867-23-4.
- Бренд-комунікації [Електронний ресурс] [Текст]. – Івано-Франківськ : КНТЕУ, 2018.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 427/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 30 с. – 47,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : робоча програма / уклад. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 983/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 27 с. – 15,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк; Каф. маркетингу та реклами. – 331/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 7 с. – 8,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, Д.В Яцюк, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 415/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 22 с. – 15,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма та робоча програма / авт. Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова; Каф. маркетингу та реклами. – 607/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 18 с. – 19,00.
- Бренд-менеджмент [Текст] : програма і робоча програма ОКР "магістр", напрям підготовки 0501 "Економіка та підприємництво", спеціальність 8.050108 "Маркетинг" / уклад. Є.В.Ромат; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 1059/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 19 с. – 3.80.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Є.В.Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 90 с. – 24.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 108 с. – Бібліогр.: с. 107-108. – 39.00.
- Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Є.В.Ромат, М.Ю. Чикусова ; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 101с. – Бібліогр.: с. 99-101. – 39.00.
- Історія "Lego", або як народжувався найвідоміший бренд у світі іграшок [Текст] [Текст] : ситуаційна вправа (кейс) з дисципліни "Операційний менеджмент" / авт. Ю.О. Силкіна, Ю.В. Гайдай; КНТЕУ, Каф. менеджменту. – 675/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 11 c. – 10,00.
- Люди-бренды [Электронный ресурс] [Текст] : жизнь и история удивительных людей. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – [2007]. – 121,60. – Систем. требования: Windows 98/ME/2000/XP; Pentium-233 МГц; 64 Мб RAM; видео 16 Мб; DirectX 9.0.
- Новые бизнес-технологии. Эффективный брендинг [Текст] : Разработка и управление брендом.Марочный капитал.Брендинг.Словарь основных терминов. – 2004. – 13.00.
- Ситуаційна вправа "Біля самовару" з курсу "Інвестиційний менеджмент" [Текст] : для студентів спеціалізацій "Державні фінанси", "Податки та оподаткування", "Казначейська справа", "Страховий менеджмент", "Державний фінансовий контроль", "Облік і аудит у підприємництві" / уклад.: Л.І. Василенко, В.В. Тринчук; Каф. фінансів. – 369/03 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2003. – 48 с. – 4,01.
- Создание торговой марки:опыт десяти наиболее успешных британских практиков [Текст] = Understanding Brands by 10 people who do / Под ред.Д.Коули.Пер.с англ. – М. : Имидж-Контакт;Инфра-М, 2002. – 216с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-013-1(Имидж-Контакт);5-16-001326-1(Инфра-М) : 49.20.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Управление эффективными брендами [Электронный ресурс] [Текст] : инструменты руководителя; 10 заповедей продвижения успешного бренда; экспресс курсы. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2007. – 154,00. – Систем. вимоги: Windows 98/2000/NT/XP; Pentium-ІІ; 256 Mb RAM; SVGA; CD-ROM.
- Школа маркетинга Келлога [Текст] = Kellogg on Marketing / Под ред. Д.Якобуччи/Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2004. – 398с. – ISBN 5-318-00790-2 : 59.50.
- Chevalier, M. Luxury brand management [Text] [Текст] : a world of privilege / M. Chevalier, G. Mazzalovo. – Hoboken : John Wiley & Sons Pte. Ltd., 2008. – 424 p. – ISBN 978-0-470-823262.
- Kapferer, J.-N. FAQ : La marque [Текст] : La marque en questions: reponses d'un specialiste / J.-N. Kapferer. – Paris : Dunod, 2006. – 218 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-10-049127-X : 185,00.
- Macrae, C. World class brands [Text] [Текст] / C. Macrae. – Wokingham : Addison-Wesley Publ. Comp., 1991. – 196 p. – ISBN 0-201-54407-5 : 150,00.
- National Brand of Ukraine [Text] [Текст] : monograph / A. Mazaraki, S. Melnychenko, T. Melnyk, others. and ; edit. by A. Mazaraki. – Tallinn : Harju maakond, 2018. – 250 p. – Bibliogr. p. 245-250. – ISBN 978-9949731640 : 4 589.59.
- Southall, B. The A-Z of record labels [Text] [Текст] / B. Southall ; foreword by Chris Wright. – London : Sanctuary Publ. Ltd., 2000. – 206 p. – ISBN 1-86074-281-5 : 160,00.
- Аакер, Д. Как обойти конкурентов. Создаем сильный бренд [Текст] [Текст] = Brand Relevance / Д. Аакер ; пер. с англ. [В. Кузина]. – Санкт-Петербург : Питер, 2012. – 352 с. : ил. – ISBN 978-5-459-00751-0 : 120.00.
- Аакер, Д. А. Создание сильных брендов [Текст] = Bulding strong brands / Д. А. Аакер ; Пер. с англ. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 440с. – (Бренд менеджмент). – ISBN 5-938-90003-4;0-029-00151-Х : 130.80.
- Багаева, Т. Брендинг в оптике социологии [текст] [Текст] : монография / Т. Багаева. – Киев : Академвидав, 2017. – 342 с. – (Монограф). – Библиогр.: с. 273-301. – ISBN 978-966-8226-92-2 (серия); 978-617-572-102-5 : 150,00.
- Барден, Ф. Взлом маркетинга: Наука о том, почему мы покупаем [Текст] [Текст] / Ф. Барден ; пер.с англ. И. Антипкиной. – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 304 с. – ISBN 978-5-00057-231-3 : 120.00.
- Блажей, І. О. Екологічний брендинг меблевих підприємств України [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Блажей І. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – 20 с.
- Ванэкен, Б. Бренд-помощь:простое руководство,которое поможет решить проблемы брендинга [Текст] = Brand aid / Б. Ванэкен ; Пер. с англ. – СПб. : Основа, 2005. – 336с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-988-4 : 48.24.
- Васильева, М. Бренд:сила личности [Текст] / М. Васильева, А. Надеин. – СПб. : Питер, 2003. – 202с. – (Деловой бестселлер). – ISBN 5-88782-373-9 : 24.00.
- Гранат, Л. В. Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон.наук / Гранат Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2021. – 23 с.
- Гранат, Л. В. Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон.наук / Гранат Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. О.С. Бондаренко. – Київ, 2021. – 279 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 248-279.
- Дэвис, С. Бренд-билдинг: создание бизнеса, раскручивающего бренд [Текст] [Текст] / С. Дэвис, М. Данн ; пер. с англ. под ред. В.Домнина. – Санкт-Петербург : Питер, 2005. – 320 с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-314-00118-7 : 69.11.
- Іртлач, М. О. Управління потрфелем брендів телевізійної компанії [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Іртлач М. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами ( за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2016. – 22 с.
- Іртлач, М. О. Управління потрфелем брендів телевізійної компанії [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Іртлач М. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами ( за видами екон. діяльн.); наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2016. – 257 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 215-238. - Дод.
- Кармазінова, В. Д. Управління брендом маркетингового дослідного агентства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Кармазінова В. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами ( за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2018. – 24 с.
- Кармазінова, В. Д. Управління брендом маркетингового дослідного агентства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Кармазінова В. Д. ; 08.00.04 - економіка та упр.підприємствами ( за видами екон. діяльн.). Екон. науки; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2018. – 220 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 164-175. - Дод.
- Клібанська, О. М. Бренд-Менеджмент [Електронний ресурс] [Текст] = Brand-Management : програма / Course Summary на 2020-2021 н.р. / О. М. Клібанська, В. Д. Кармазінова ; каф. маркетингу. – 27-33 / П20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Крепак, А. С. Управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Крепак А. С. ; 08.00.04- економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. О.М. Мельникович. – Київ, 2014. – 207 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 188-207. - Дод.
- Крепак, А. С. Управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Крепак А. С. ; 08.00.04- економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ, 2014. – 23 с.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Лео, М. В. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Лео М. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНУТД, 2011. – 19 с.
- ЛеПла, Ф. Интегрированный брендинг [Текст] = Integrated branding / Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; Пер.с англ.под ред.С.Г.Божук. – Санкт-Петербург;Москва : Нева;Олма-Пресс Инвест, 2003. – 320с. : ил. – ISBN 5-7654-2531-3;0-7494-3720-0(англ.) : 40.80.
- Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, ін. та. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 352 с. – Бібліогр.: с. 325-351. – ISBN 978-966-918-020-9 : 140.00.
- Макашев, М. О. Бренд [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. О. Макашев. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 207с. – ISBN 5-238-00635-7 : 20.58;23.30;23.18.
- Малинка, О. Я. Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Малинка О. Я. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (нафтова і газова промисловість). – Івано-Франківськ : ІФНТУНіГ, 2010. – 18с.
1
2
|