Електронний каталог
планування в бізнесі
Документи:
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – 2-е вид.,випр.і доп. – К. : Знання, 2005. – 301с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-8148-92-4 : 45.00.
- SWOT-аналіз-основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] [Текст] : Навч.посібник / За ред.Л.В.Балабанової. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2001. – 210с. – Бібліогр.:с.205-208. – 17.50.
- Bangs, D. H. The business planning guide [Текст] : Creating a plan for success in your business / D. H. Bangs. – 6th ed. – Dover : Upstart Publishing Company, Inc., 1992. – 184 p. – ISBN 0-936894-39-3.
- Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст] [Текст] = The New Corporate Strategy / И. Ансофф ; при содействии Э.Дж.Макдоннелла. – Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. – 416 с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00105-5 : 20.28;16.50.
- Бодди, Д. Основы менеджмента [Текст] / Д. Бодди, Р. Пэйтон ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 810с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-8046-0127-Х;0-13-257098-Х : 40.00.
- Планування та прогнозування в умовах ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Г. Воронкова, С. Л. Катаєв, А. М. Ткаченко, А. Г. Беліченко ; Під ред.В.Г.Воронкової. – К. : Професіонал, 2006. – 608с. : табл. – ISBN 966-370-019-Х : 65.00.
- Грабовецький, Б. Є. Економічне прогнозування та планування [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Б. Є. Грабовецький. – К. : ЦНЛ, 2003. – 188с. – ISBN 966-8253-54-Х : 13.00.
- Дикки, Терри Бюджетирование малого бизнеса [Текст] : Азбука предпринимательства.Практические советы, как достигнуть финансового успеха / Терри Дикки ; Пер. с англ. – СПб. : Полигон, 1999. – 240с. – ISBN 1-56052-6(англ.), 5-89173-057-Х(рус) : 16,30.
- Ефремов, В. С. Стратегия бизнеса.Концепции и методы планирования [Текст] : Учеб.пособие / В. С. Ефремов. – М. : Финпресс, 1998. – 192с. : ил. – ISBN 5-8001-0014-4 : 22.08;14.40.
- Макаревич, Л. М. Двести правил бизнеса [Текст] : Практ. рук. / Л. М. Макаревич. – М. : ДИС, 2002. – 592с. – ISBN 5-8018-0160-Х : 72.00.
- Марков, Г. Н. Справочник предпринимателя [Текст] / Г. Н. Марков. – СПб. : Альфа, 1999. – 383с. – ISBN 5-87062-064-3 : 21.60;12,70.
- Поморина, М. А. Планирование как основа управления деятельностью банка [Текст] / М. А. Поморина. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 384с. – ISBN 5-279-02265-9 : 57.60.
- Разроев, Э. А. Инфокоммуникационный бизнес:управление,технологии,маркетинг [Текст] / Э. А. Разроев. – СПб. : Профессия, 2003. – 352с. : илл. – ISBN 5-93913-047-Х : 126.00.
- Рапопорт, Б. М. Инжиниринг и моделирование бизнеса [Текст] / Б. М. Рапопорт, А. И. Скубченко. – М. : Тандем;Экмос, 2001. – 240с. – ISBN 5-88124-093-6 : 16.80;15.32.
- Шалушкин, Н. Н. Основы менеджмента и бизнеса [Текст] : Спецкурс для деловых людей / Н. Н. Шалушкин. – К. : МАУП, 1995. – 174с. – Библиогр.:С.172-173. – ISBN 5-86926-061-2 : 4.70;9.00.
- Эддоус, М. Методы принятия решений [Текст] / М. Эддоус ; Пер.с англ.под ред.И.И.Елисеевой. – М. : Аудит,ЮНИТИ, 1997. – 590с. – ISBN 5-85177-027-9.
|